wtorek, 22 marca 2011

Zakupy, paczka i fryzurka (znowu inna) ;D

Hej :)
dziś mam luźniejszy dzień :)
wieczorem postaram się dodać jeszcze recenzję :)

Dostałam paczuszkę od Madzi ( jest tu moja wygrana w jej konkursie oraz kilka rzeczy do przetestowania :) ) dziękuję ;**
kupiłam dziś kremik bo mój dove, który opisywałam TU się kończy :)

Moje włoski znów zostały ścięte tym razem ok. 4 cm ..
jestem małym kroczkiem od ideału, który pokazywałam wam w poprzedniej notce ;)
długość włosów już zostanie taka jaka jest.. krótszych nie chcę :)
jedynie będą mocniej wycieniowane i sposób ścięcia się troszkę zmieni :)
czekam do maja :D



Miłego popołudnia :*

15 komentarzy:

  1. no no fryzura ardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ŚLICZNIE!!! :) Naprawdę bardzo dobrze Ci w tej fryzurce! :) I ten Twój śliczny kolor...lovely! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna fryzurka! krem bambino mi właśnie uratował moją buźkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej:D
    A fryzurka bardzo ładna, ta "ostateczna" napewno będzie super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziewczyna z Ciebie! Bije od Ciebie bardzo pozytywna energia :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co, nie mam jako takiego problemu z pryszczami, czasem się jakiś niedobitek pojawi. Ostatnio miałam strasznie przesuszoną skórę, miejscami odchodziły mi suche skórki i tragicznie to wyglądało. Do tego miałam jakieś wstrętne przebarwienia. PO dwóch tygodniach stosowania bambino mam znowu gładką skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też używam bambino :P:P
    Śliczne zdjęcia ! ; **
    super bloog i zarpaszam do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  8. a dobrze, dobrze :)
    mam gładszą skóre , bo tak to miałam suchą ;|
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też muszę kupić bambino, bo mi się skończył z 3 tygodnie temu i tęsknię za nim

    OdpowiedzUsuń
  10. A co będziesz w kolorze zmieniać?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki wielkie za dodanie do obserwacji :]

    OdpowiedzUsuń
  12. No dobrze Ci będzie jak wrócisz do swojego, bo nie będziesz musiała farbować i włoski trochę odżyją :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już widać że ślicznie Ci będzie w krótszych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie Ci! i cieszę się, że paczuszka sie podoba:*

    OdpowiedzUsuń