czwartek, 10 marca 2011

zakupy :)

przetrwałam dzisiejszy dzień..
napisałam matmę fizykę i z Ti stronę w HTML
jutro czeka mnie historia
a do zrobienia jeszcze są zadania..
dobrze że jutro na 10.. ale szkoda że do 15..
postaram się o recenzję drugiego tuszu z Maybelline w tym tyg.

zapraszam do brania udziału w małym konkursie na moim blogu :
LINK DO KONKURSOWEGO POSTA 
( tam proszę się zgłaszać ;) )


rodzice jechali na zakupy dzisiaj do Wrocławia zabrałam się z nimi :)
bez małych zakupów kosmetycznych się nie obyło :D
a miałam w tym miesiącu oszczędzać i kupić tylko to co się skończy i będzie najpotrzebniejsze..
szukałam też płaszczyka na wiosnę ale nie upatrzyłam nic szczególnego..

z Rossmanna :
skusiałam sie na puder.. była na niego promocja a że jest zachwalany wzięłam.. przyda się do torebki na małe poprawki w ciągu dnia.. słyszałam że numeracja jest odwrócona ale chcąc nie chcąc zostały same 01 ( zaryzykowałam, na zdjęciu kolor jest ciemniejszy niż w rzeczywistości )
do tego mydełko ale o nim innym razem wam napiszę i peeling o którym też zrobię recenzję ;)

z Yves Rocher :
poszłam po kostki do kąpieli i po to aby zrealizować ulotkę z kremikiem ( malutki idealny do torebki będzie ) :) kremik bomba już wy testowałam :D jako że brakowało do kwoty 10 zł ( a chciałam mieć punkcik ) dobrałam kulki do kąpieli :)

Lecę na hotel 52 i szpilki na giewoncie ( uwielbiam.. ) :D
później jeszcze do nauki :(

Ps.
nie wiem jakie studia wybrać.. a już muszę wybierać pomału przedmioty które chcę zdawać..
wrrr..

15 komentarzy:

  1. u mnie ten puder kompletnie się nie sprawdził mam 01 vanilla i dość ciemną karnacje, a on mi robił ciemno żółtą twarz.. brr

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też 01 vanilla się nei sprawdziła, tworzyła mi taką pomarańczową maskę i strasznie było widać jej pudrowość

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ten 'biały jeleń' to mnie zaintrygował dopiero! :D
    Jakie studia?...A jakie przedmioty lubisz? Humanistka, czy umysł ścisły z Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z kremiku z IR bedziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że do yves rocher mam tak nie po drodze :( dziś kupiłam sobie płyn do higieny intymnej biały jeleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki:)
    Fajne zakupy! Zwlaszcza te z Ives Rocher:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten puder Synegren'a ;D
    Mam nadzieję że niedługo wejdą do Polski chociaż boję się że nie będą tak dobre jak te z zagranicy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Siema.
    świetny blog , zapraszam do mnie.
    www.pamietniklafne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa ja to blaga jak trup ;D Dlatego mam 03 numer ;D Ale nie powiem jest świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie ;D Ale co prawda to prawda na lato zawsze ciemniejszy się przydaje ;)) Ach te promocje po prostu kocham je ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam po odbiór wyróżnienia:)

    http://kokosowa-panna.blogspot.com/2011/03/wyroznienie-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Biały jeleń gości w mej łazience już hohoh ;)

    OdpowiedzUsuń