piątek, 22 kwietnia 2011

Hej hej :)
dużo się dzieje nie mam czasu na pisanie recenzji dla was ;)
niby święta idą .. wolnego sporo ale zawsze coś się znajdzie do zrobienia :)
a po całym dniu późnym wieczorem ( czyli tak jak teraz.. :P) pisać już mi się nie chce ;D

mam dla was mój strój dnia :D
( taki post pierwszy raz na tym blogu )



 udało mi się go złapać na ogródku :D śliczny i się nie bał :)
ostatnio kupiłam kilka kosmetyków i bransoletkę ale zdjęć nie zrobiłam :D
niedługo znów projekt DENKO :) ostatnio dużo zużywam i dość dużo kupuję :D

dziś byłam w karpaczu na chwilkę ;D potem nad stawem :)
( przez kilka dni troszkę się opaliłam nawet )
a jutro wycieczka ze skarbem do kamieniołomów jak będzie ładna pogoda ;)

Miłej nocki :)

4 komentarze:

  1. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie małym u mnie! Masa atrakcyjnych nagród pozdrawiam i zapraszam : www.kosmetykowato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki:) Widzę, że zauwazylas pazurki:D rosną sobie narazie dobrze odkąd zmienilam ksztal na okrągły:) mam nadzieje, ze sie nie połamią!

    Heh widzę, że Lady in Purplee też zwrócila uwage na buciki, mi też odrazu wpadły w oko:) Ciekawa jestem twoich zakupow i bransoletki.

    OdpowiedzUsuń