poniedziałek, 11 kwietnia 2011

kilka spraw + rozdanie u Lady in Purplee

Hej hej :) 

dziś kupiłam kredkę do brwi.. 

szukałam odpowiedniej bardzo długo a takiej jak miałam wcześniej nie mogłam nigdzie znaleźć.. 
dopiero dzisiaj trafiłam na podobną  :D
niedługo zrobię wam jej dokładną recenzję i wtedy też wam ją pokażę :) 
powiem wam dziś tylko tyle..  kosztowała mnie ok 2 zł :p
i jestem nią po wstępnych testach zachwycona :) 


(przewiduję też konkurs , gdzie będzie można tę kredkę wygrać i przetestować
więc napiszcie mi czy chcecie czy też nie taki konkursik )

wysłałam dziś 3 paczuszki z nagrodami z mojego pierwszego konkursu :) 
2 pozostałe wyślę w środę ;)  
przepraszam że musicie tak długo czekać ale mam urwanie głowy ostatnio..
i dziewczyny dajcie mi znać na blogu jak dostaniecie paczuszki :*

jutro recenzja LIP TINT z firmy Astor ;) 


pojutrze roladki i tortilla czyli coś co kocham :) 
roladki są idealną przekąską dla tych co są na diecie 
a na tortillę czasami można sobie pozwolić :)


zamówiłam też ostatnio 2 mgiełki z Avonu
i 2 maseczki do włosów z Oriflame ;) 
czekam na :
  • minerały 
  • Marizę
  • 2 wymianki aż się do końca sfinalizują :D
  • wygraną w konkursie która już do mnie idzie


+ chcę kupić lekki krem nawilżający i błyszczyk w odcieniu nude
coś polecacie ???

planuję notkę o minerałach ( podkłady korektory róże rozświetlacze ) chcecie ??? ;>

Teraz czas na kilka słów o rozdaniu u Lady in Purplee



do wygrania świetne kosmetyki : 
zdjęcie zapożyczyłam z bloga Lady in Purplee
Adres do jej bloga : KLIK

rozdanie trwa do :

4 maja do godziny 23:59

7 komentarzy:

  1. Jako lekki krem nawilżający polecam Niveę Soft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj powiem Ci, że to jego totalne przeciwieństwo ;) mają dostępne malutkie opakowania po 30ml więc możesz sobie wziąć takie na próbę i sama ocenisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie poczytam o minerałach, jaką firmę masz na myśli?

    kochana daj znać, jak przyjdzie paczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za notkę o rozdaniu :) chcemy notkę o minerałach ;) kremiki z ziaji są świetne, a co do błyszczyka to Essence ma kolekcje nude...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana nie ma sprawy dam znać! A Perełkę dziś juz wysłałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie na blogu jak zwykle zapowiada się mega ciekawie :D
    Powodzenia w rozdaniu! :*

    OdpowiedzUsuń