poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Maska do stóp - Oriflame

Hej hej :)
Miałam dodać recenzję maski do włosów ale gdzieś zapodziałam zdjęcia i jutro będę musiała porobić nowe ;D

Dodam za to recenzję maski do stóp z oriflame ;)
Która podbiła moje serce i uratowała nóżki..
Na wykończeniu mam już 2 opakowanie ;)

Zdjęcia : 
Od producenta : 

Maseczka do stóp odżywia i koi suchą skórę stóp dodaje jej energii. Specjalnie opracowany kompleks z wysoką zawartością aktywnych składników zmiękczających, które leczą nawet najbardziej uporczywe objawy wysuszenia i zrogowacenia stóp. Kompozycja ultra skutecznych składników, by intensywnie nawilżać i koić suche zrogowaciałe stopy. intensywnie nawilża, zapobiega wysuszaniu stóp, orzeźwia je. Z olejkiem z mięty pieprzowej i mentolem. 

Cena i pojemność :

około 20 zł za 100ml


Skład dla chętnych : 

Aqua, Glycerin, Cetearyl, Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Caprilic TriglycerideE, Paraffinum Liquidum Glyceryl Stearate, Stearic Acid, C12-15, Alkyl Benzoate, Dimethicone, Peg-100, Stearate, Menthol, Cera Alba, Phenoxyethanol, Carbomer, Imidazolidynyl, Urea Parfum, Panthenol, Xanthan Gum, Methylparaben, Mentha Piperita Oil, Sodium Hydroxide, Propoylparaben, Ethylparaben

Co ja o niej sądzę :


Po stosowaniu jej przez jakiś czas moje nóżki są w o wiele lepszej kondycji :) 
Stosowałam ją ostatnio przez tydzień grubą warstwą pod skarpetki i nóżki są mięciutkie wszystkie suche skórki na piętach itp. poznikały . 
Zwykły krem nie daje takich rezultatów. 
Maska jest wydajna. 
Zapach ma taki sobie .. średnio mi się on podoba. 
Efektu chłodzenia nie czułam. 
Opakowanie jest porządne mimo że z plastiku. 
Ja używam jej tylko dlatego że to mama kupiła mi te dwa opakowania sama pewnie bym jej nie kupiła bo 20 zł za 100ml wydawałoby mi się za dużo ale maska warta jest swojej ceny  i będę musiała mamę poprosić o kolejne opakowanie maski.. żeby mi zamówiła u swojej koleżanki . Odkąd mam tę maskę nie potrzebowałam nic innego :) 
Obecnie czaję się na jeden kremik żeby wypróbować jak się będzie sprawował bo też słyszałam o nim wiele dobrego i jest tańszy od tej maski ale do niej też wrócę bo działa cuda :)


Mam jeszcze do was pytanie :)
Czy możecie mi polecić właśnie dobry nawilżający kremik do stóp albo maskę ?

5 komentarzy:

  1. Z tego co piszesz fajna ta maska:)
    Ja kupilam ostatnio krem do stóp z Be Beauty z Biedronki, bardzo tani, ale nie wiem jeszcze czy dobry bo raz tylko użyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. przynajmniej w moim przypadku(mam suchą, skłonną do pękania skórę stóp)świetnie sprawdza się dernilan krem dostępny w aptekach cena poniżej 12 zł

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najlepsza jest wazelina a inne kremy maski do stóp są lepsze i gorsze ale nie ma co przepłacać jeżeli taki sam efekt mam dzięki wazelinie za 2 zł to po co mam kupować maskę do stóp za 20zł

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o stopy używam lawendowej serii firmy Avon i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. moje stopy po zimie to jakis koszmar, obiecujez ze pomoze?

    OdpowiedzUsuń