piątek, 29 kwietnia 2011

paczka

Hej :)

dziś ostatni dzień w szkole ;) ( na 10 i tylko 3 lekcje )
teraz będę mieć dużo wolnego :)
cieszy mnie to bardzo :)

po szkole wybrałam się z dziewczynami posiedzieć i pogadać :D
było miło :)
gdy wróciłam do domu czekała na mnie paczka
nie spodziewałam się żadnej paczki w tym czasie
szybko rozpakowałam
iii...
okazało się że wygrałam w konkursie BIOTHERM

bardzo dziękuję za przesłanie mi tych produktów :)

dostałam opakowanie (50ml ) ich nowego kremu AQUASOURCE
i 3 tubki ( po 5ml ) kremu-żelu SKIN-ERGETIC

testy rozpoczęte :)
recenzje za jakiś czas :)

Pogoda się zepsuła leje deszcz cały czas.. grzmi błyska się co chwilę..
dziś w domku dzień spędzam :) nigdzie nie wychodzę ;)
o 20 Garfield

Miłego popołudnia :*

8 komentarzy:

  1. super niespodzianka, też bym taką chciała ;) miałam kiedyś mały krem biotherm i był świetny

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję... krem jest super!!! jka i skin ergetici, więc powinny dobrze słyżyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściara xD

    A ja poluje na pękacza może jak będę jutro to będzie a jak nie to będe dalej mykać po naturach xD

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe ok ok ja lubie takie kosmetyczne niespodzianki, a ja mam juz wszytsko dlaciebie oprocz tego pekacza

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Kasiu:* jakoś im jasniejsze włoski, tym lepiej się w nich czuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. w jaśniutkich Ci ślicznie, chyba że lepiej się czujesz w ciemniejszych to ok :) a na jakim odcieniu Ci zależy? Ja uzywałam przez jakiś czas farb z Joanna i w sumie każdy kolor chwytał mi na taki złotawy/rudawy blond, bardzo cieplutki i twarzowy. Z Garniera też jest odcień typu złoty blond i po nim ma się takie włoski, że mówili mi "księżniczka", bo takie złociste, ale ładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. z kremu bedziesz pewnie zadowolona mam krem z tej serii tylko ze zielony i jest boski :D

    OdpowiedzUsuń