poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Pierwsze kwietniowe zakupy

Hej hej :)
weekend minął strasznie szybko znów do szkoły..
a tydzień ciężki.. 
dziś pokażę wam moje pierwsze kwietniowe zakupy ;)
i to dopiero początek miesiąca ;)



lista zakupów na ten miesiąc długa :p
kolejny projekt denko się szykuje ;)
już 5 dzień na białkowej diecie..
jeszcze jutro cały dzień i w końcu warzywa :D
narazie za mną 1 kg :D + 5 wcześniej zgubionych :)
mam nadzieję że zgubię jeszcze troszkę ich :D
zmykam do lekcji zaraz :)

MIŁEGO DNIA :*

12 komentarzy:

  1. Napisz jak spisała się ta maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie daj znać jak maseczki z ziai. ja z szarej jestem nawet zadowolona. szału nie ma, ale krzywdy mi nie zrobiła, pory trochę oczyściła i zwęziła, przyjemna w nakładaniu i nie jest droga.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widzialam nigdy tych maseczek z ziai

    OdpowiedzUsuń
  4. @ensepeunse to nie jestem sama

    OdpowiedzUsuń
  5. gąbeczka jest z rossmana :) testy będą :) recenzja także :) pierwsze wrażenie jest fajna w dotyku , śmierdzi i jest wilgotna [ wyjęta przez sekundą i opakowania ] cena jest rewelacyjna i kolorków było pełno do wyboru

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana napisz mi jak Twoim zdaniem ma wyglądać wymiana i na co chciałabyś się wymienić:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. O było by bardzo miło xD a najakiej zasadzie miało by się to odbyć?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zakupy:) Też ostatnio kupuję ciągle maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałam ci emaila, a jeżeli jest coś co chciałabyś oprócz tego dostać to napisz xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj ;] Dziękuję za komentarze na moim blogu. Przychodzę do Ciebie z odpowiedziami do nich :]

    Ja mam rumienie, ponieważ mam cerę naczynkową i bardzo podoba mi się efekt, który daje mi ten produkt. Raz zdarzyło mi się, że za dużo nałożyłam i wybił mi korektor spod podkładu. Używam również mineralnego podkładu, a Ty jakiego? Może to przez cienką warstwę podkładu?

    Nie posiadam w swojej kolekcji wielu minerałów. Dopiero zaczynam swoją przygodę z nimi ;] Oczywiście, że będę o nich pisać i recenzować, ponieważ bardzo mi się podobają.
    Prawie na samym początku pisałam o swoim pierwszym mineralnym podkładzie z ARTDECO, recenzję możesz przeczytać tutaj ;] http://jolivisage-pl.blogspot.com/2011/03/podkad-mineralny-artdeco.html

    Ta maseczka Ziaji kojąca jest dobra? Co o niej możesz powiedzieć, zaciekawiła mnie ;]

    Proszę uważaj na diecie, dobrze. Dobrze Ci idzie, ale proszę dbaj o siebie. Zbyt szybkie chudnięcie nie zawsze jest dobre. Nie znam dokładnie tej diety, również jej nie stosowałam, dlatego trudno mi cokolwiek o niej powiedzieć. Jedynie proszę, abyś uważała na siebie ;]

    OdpowiedzUsuń