piątek, 1 kwietnia 2011

Projekt DENKO

Hej :D
dziś kolejny projekt DENKO :)
opisywałam go już tutaj :)
KLIK
to kolejne opakowanie
już następne zaczęłam
zdania dalej nie zmieniłam
cena waha się od 7 do 9 zł
Pomadka Nivea
zapachu określić nie umiem ale piękny owocowy i słodki :) dobrze nawilżała :) była wydajna mam ją od 6 grudnia :D
cena około 8 zł :)

zdania na jej temat nie zmieniłam :) z pewnością jeszcze kupię ;)  dokładna jej recenzje znajdziecie tutaj : KLIK













 Lakier do włosów ;) zawsze używa go moja babcia i ja się skusiłam.. dobrze utrwala jest duży i w miarę wydajny a niewiele kosztuje ( około 7-8 zł )
tyle że.. po nim moje włosy były wysuszone strasznie je przesuszał mimo że używałam maseczek odżywek itd.
zużyłam z trudem i szukam innego :D

( ja lakieru i tak na wielkie wyjścia używam )





To już tyle na dzisiaj :)
krótki post ;)

Dziś byłam nad wodą ;)
chłopaki próbowali rybki złowić ja kilka zdjęć porobiłam :)
dzień minął bardzo szybko :)
jutro może kamieniołomy :)

Ps. od dwóch dni jestem na diecie dunkana mam nadzieję że wytrwam i cel zostanie osiągnięty ;)

11 komentarzy:

  1. Ja nie lubie tego lakieru skleja mi wlosy nie utrwala

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie szybko zużyłaś tą pomadkę !!! :-)
    jestem pełna podziwu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem na diecie dukana tyle że od ponad 3 miesięcy . powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem na diecie Mniej Żreć od 2 tygodni i powiem Ci, że już widzę efekty :P

    Trochę boję się używać tych koloryzujących pomadek z Nivei, bo trudno mi się nimi malować bez lusterka, a pomadkę nawilżającą zawsze mam pod ręką i ciągle się nią miziam, więc wolę nie wiedzieć jak bym po niej wyglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki Nivea są dość dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uff.. ja też jestem na Dukanie od 8 marca i narazie kilogramy idą jak krew z nosa.. dopiero 4.2 kg za mną.. ale liczę na więcej ;) np. moja mama przez 5 miesięcy 20 kg straciła:)
    Powodzenia Kasiu ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybka jesteś? :D Ja swoją Nivea mam i mam XD To napisz później czy dieta pomogła, ok? :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię ten korektor z Bell cena przystępna a ważne,że nie pogarsza mi cery:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe-aktywnie spędzasz weekend widzę-fajnie! :)
    Ja dziś na pieszo przeszłam się do Lidl'a..:P Mam nadzieję, że też się liczy ;D

    Byłam kiedyś na Dunkanie i bardzo szybko schudłam. Dieta jest mega skuteczna, tylko trochę monotonna, ale jak to przetrzymasz to na pewno efekty będa świetne! Trzymam kciuki! :) :**

    p.s. Jej jak Ty masz fajnie, że masz te uszka tak super przebite! :) Pocieszyłaś mnie trochę...mam nadzieję, że mnie też jakoś masakrycznie boleć nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej ! :) mam taki sam korektor od kilku dni i narazie podchodzę do niego sceptycznie, choć nie mogę powiedzieć, że mi nie wystarcza, bo właściwie gładką twarz, bez wyprysków, w każdym razie, wielkiego krycia nie ma ;)
    a co do lakieru, to moja mama uzywała go od zawsze, ale ostatnio też sięgnęła już po te nowsze ;)
    pozdrawiam! i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pokaz zdjecia chlopakow, a nie ;d

    OdpowiedzUsuń