wtorek, 5 kwietnia 2011

Projekt DENKO

Tak tak.. kolejny projekt DENKO :D
zużywam ostatnio dość dużo.. ale też i sporo kupuję bądź dostaję ;)

Najpierw pochwalę się że zafarbowałam dziś włosy .. są ciemniejsze ;)
ale jutro dopiero pokażę wam zdjęcia przed i po
ostatnim razem włosy farbowałam 29.12.2010
i ratowałam się troszkę rozjaśniaczem w spray-u gdy odrost był za bardzo widoczny :) 
napiszę wam jego recenzję niedługo

czas na DENKO
Maseczka BIOVAX proteiny mleczne
opisywałam ją tu : KLIK
zdania nie zmieniłam :) zastanawiam się nad pełnowymiarowym opakowaniem :D

Krem Sephora
konsystencja lekka.. nie zostawia tłustej warstwy.. delikatnie nawilża :)
jestem w trakcie drugiej próbki i zastanawiam się nad kupnem pełnowymiarowego op.
akurat w czwartek będę w sephorze.. może się skuszę a może coś innego mi doradzą :)
mam wrażenie że czasami mnie troszkę zapcha.. bo jakieś nowe syfki wyjdą momentami w dość dużym nasileniu a nie jem nic co by je mogło wywołać..

Szampon Herbal Essences - szczęśliwe zakończenia z ekstraktem z malin
dla mnie to super szampon.. najpierw miałam mniejsze op. teraz wykończyłam dużą butlę - 400ml nie obciąża moich włosów.. jest wydajny, pięknie pachnie, pieni się.. ułatwia rozczesywanie ;)
ja jestem bardzo z niego zadowolona :) wrócę do niego z pewnością :)
mam chęć też na inne szampony ten nawilżający mnie kusi..

Szampon Pantene - Aqua Light
ogólnie nie lubię szamponów pantene na ten się skusiłam ponieważ dostałam kiedyś próbkę odżywki z tej serii która mi szczególnie przypasowała :) kupiłam i nie żałuję ;) wydajny.. pieni się.. pachnie ładnie.. nie obciąża.. nie plącze :) dla mnie rewelacja :) też do niego chętnie wrócę :)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam odżywkę szczęśliwe zakończenia z herbal essences ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! ja w tamtym miesiącu też jakoś zmordowałam parę rzeczy. A jeszcze na wykończeniu mam żel do twarzy i micela. Już nie pamiętam kiedy coś skończyłam, a co dopiero w takiej ilości, z radości chyba zrobię o tym posta ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie polecam Ci nawilżenia po brzegi sama mam i to jakaś totalna klapa . co do twojej opini to się nie zgodze , że jest wydajny umyłam włosy [troszkę za ramiona ] może z 3 lub 4 razy a już ponad 2/5 nie ma .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzję rozjasniacza i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj czekam na ten rozjasniacz !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie konkurs makijażowy do zdobycia atrakcyjne nagrody. Sprawdź:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/04/225-konkurs-makijazowy-teledysk.html

    OdpowiedzUsuń