wtorek, 19 kwietnia 2011

Projekt DENKO

Hej :)
jutro ostatni dzień w szkole przed wolnym :)
na 10 i do 14 ;)
chociaż już luźny dzień będzie :)

na dziś przygotowałam dla was obszerny Projekt DENKO ponieważ troszkę rzeczy mi się uzbierało :)
najciężej mi zużyć kremy do rąk i balsamy oraz kolorówkę :)

Chusteczki do demakijażu firma BeBeauty z biedronki 
zrobiłam ich recenzję jest ona tutaj : KLIK
to już moje drugie opakowanie ;) póki co kolejnego nie kupuję ale jestem z nich zadowolona :)

Peeling drobnoziarnisty z firmy Perfecta 
zrobiłam jego recenzję jest ona tutaj : KLIK
zdania nie zmieniłam bardzo go lubię ;) zaczynam kolejną saszetkę :)

Ziaja demakijaż płyn do demakijażu dwufazowy 
zrobiłam jego recenzję jest ona tutaj : KLIK
dalej jest moim nr 1 :) zdania na jego temat nie zmieniłam
aczkolwiek dalej szukam czegoś jeszcze lepszego :) narazie nic nie znalazłam :)

Krem pod oczy z firmy Mary Kay 
dostałam do wypróbowania :) nie wiem jaka jest cena pełnowymiarowego opakowania
ja jednak z pewnością go nie kupię.. 
nie robi nic. czyli nie szkodzi i nie poprawia stanu skóry wokół oczu
jest wydajny dobrze się rozprowadza ma lekką konsystencję

 Maseczka do twarzy oczyszczająca z cynkiem niemieckiej firmy Balea
dobrze zasusza pryszcze
nie podrażnia
wysusza troszkę skórę
zapach ok
cena ? nie znam .. dostałam w wymiance
pojemność spora 2x  8ml
ja jej używałam punktowo tam gdzie miałam więcej zaskórników itp. spisywała się dobrze :)

Balsam do ciała z firmy Garnier ;)
w domu mam też pełnowymiarowe opakowanie ;)
próbki dostałam od Madzi :) bardzo go lubię :) świetnie nawilża ;) ma przystępną cenę ;) używam w sumie już od 2 lat na zmianę z innymi i zawsze do niego wracam :) używałam też innych balsamów garniera ale ten jest dla mnie najlepszy :)

Próbka kremu Vichy - Aqualia Thermal 
była chyba w którejś gazecie :) kremik ma fajny zapach dobrze nawilżał :) nie zapchał mnie
próbka wystarczyła mi na 3 użycia :) pojemność 1,5 ml więc wydajny :) ale po nim strasznie się świeciłam.. to chyba jedyny jego minus ale jest to wersja Rich więc nie ma się co dziwić :)

Maseczka do twarzy z firmy Ava z ekstraktem z pomidora
maseczkę kupiłam w Rossmannie za około 2 zł :)
wystarczyła mi na 2 użycia nałożyłam dość grubą warstwę :) maska się wchłania :) dobrze nawilżyła moją skórę ;) nie zapchała mnie :) przyjemnie pachnie ;) kupię jeszcze nie raz ;) jej pojemność to 7 ml
ja jestem z niej zadowolona :)

To już na tyle z projektu denko :)
pokażę wam co wymodziłam na pazurkach :)
bazą jest lakier Happy colours na niego nałożyłam crystal strenght


A teraz czas na relaks :)
kawałek piernika kilka żelków i kawa oraz dwie ulubione gazetki do poczytania :)
Miłego popołudnia życzę :*

8 komentarzy:

  1. Oj napilabym się dobrej kawki oj tak xD, a może sobie ją zrobię, hmm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak by Ci sie jednak kiedys jakiś lakier z Colour Alik'ów spodobał to polecam bo są naprawdę super jakości:).

    Kasiu nie kuś znowu czym dobrym do jedzenia bo mam ochote iść zaraz do kuchni;)
    Pazurki bardzo ladne, ostatnio bardzo lubie różne glitterki i ogólnie błyskotki jak chodzi o lakiery. A maseczke z Avy mialam i bardzo mi spasowała, tez musze sobie ja znow zakupic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfecta ma najlepsze peelingi wg mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja z plynu nie jestem zadowolona ani troche ale to juz chyba psialam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też bardzo lubię maseczki z perfecty, jednak teraz zaczynam testować inne formy, zawsze coś może być jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam płyn Ziaji ;)

    Jak dla mnie jest genialny. Tylko potem koniecznie trzeba się stonizować :)

    OdpowiedzUsuń