niedziela, 10 kwietnia 2011

Recenzja peelingu z Perfecty

Peeling drobnoziarnisty z Perfecty
mam go na próbę w saszetkach
1 saszetka to 10 ml i kosztuje ok. 1,60

tak wygląda :

 od producenta :
składniki dla ciekawych :
plusy i minusy :
  • nie podrażnia 
  • nie wysusza 
  • nie uczula
  • twarz jest po nim gładziutka 
  • dobrze oczyszcza 
  • odblokowuje pory 
  • co prawda w niewielkim stopniu ale eliminuje zaskórniki
  • konsystencja nie jest tłusta jest bardzo lekka
  • skóra jest matowa po nim
  • nie ściąga skóry 
  • odświeża 
  • małe drobinki ale dość ostre
  • wersja w saszetce i w tubce duży plus (dla tych co chcą spróbować przed kupnem większego opakowania )
  • łatwo dostępny
  • cena 
  • wydajność (1 saszetka około 4 - 5 użyć przy stosowaniu miejscowym około 2 - 3 na całą buźkę) 
  • zapach przyjemny 
  • idealnie ściera martwy naskórek
Może cechy ma takie jak gruboziarnisty który opisywałam tutaj : KLIK 
ale.. 
dla mnie ten właśnie peeling jest o wiele lepszy :) 
wydaje mi się że ciut lepiej ściera i jakoś wygodniej mi się go używa gdy są te drobinki mniejsze ;) 
oczywiście ten gruboziarnisty też jest bardzo dobry :) 
ten mi po prostu bardziej pasuje :) 
ale kupić kupię oba :) 
oba pomagają gdy mam większe problemy z zaskórnikami stosowane regularnie ;) 
minusów praktycznie nie mają :) 



Mam do was prośbę ;) szukam fajnego tuszu wydłużającego rzęsy , które je właśnie ładnie rozdzieli i wydłuży (uniesie, podkręci) :) i nie wiem co wybrać.. 
wolałabym tusz z firm drogeryjnych :) 
może maybelline define a lash ? 
co o nim sądzicie ? 
może jakiś inny polecacie ?

14 komentarzy:

  1. takie kolorki mam "narzucone z gory" wszystkie w pracy musimy chodzic pomalowane w takich odcieniach :) ale niestety dzis ostatni dzien :(

    OdpowiedzUsuń
  2. bo tak wymyslili sobie ci z warszawy :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię ten peeling i czasami, jak chcę odpocząć od morelowego peelingu z st. ives to sobie kupuję saszetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten peeling, jest świetny :) Co do tuszu ci niestety nie doradzę bo ja stawiam na pogrubiające...

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie ten peeling podrażniał, ale ja mam delikatna skóre twarzy

    http://kosmetykiatiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zobacz ten tusz :
    http://f000u.blogspot.com/2011/04/24-wczorajsze-zakupy-recenzja-szamponu.html

    Wydłurza nie robi grudek, ale nie pogrubia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Ostatnio kupiłam w Superpharmie za 10 zł (była promocja) tusz Manhattan GO4BIG LASHES http://www.manhattan.de/en/products/eyes/product/Productline/details/go4big-lashes-mascara-1/4002554139102/ i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten peeling:)

    A tusz hmm ostatnio używalam Multi Action Essence , fajny za ok 10zł, ale z tego co pamietam nie masz dostepu do Essence?

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh, a ja wlasnie zwykle czytam same pozytywy, ale kilka razy tez sie spotkałam z krytyką. Hmm mi służył dobrze w miarę zwlaszcza w tej cenie. Ja też jestem teraz na kupnie tuszu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam, że tusz maybelline sky high curves wydłużał i podkręcał mi rzęsy ;)

    http://vixen-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam tego peelingu. Recenzja bardzo mi się podoba ;] Skusiłabym się na niego, ale nie mogę używać przynajmniej teraz takich peelingów, bo bardzo mam podrażnioną skórę.
    Chciałam kupić sobie tę Maybellinkę, ale czytałam opinie i nie zrobiłam tego. Sądzę, że dobrymi rozdzielaczami mogą być elastyczne szczoteczki silikonowe, ale nigdy takowej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to gustuję w dosyć drogich tuszach :/ Ale o Mayb.słyszałam dużo dobrego :)

    A do peelingu to mnie przekonałaś! ;D Kupuję! :P

    OdpowiedzUsuń