piątek, 15 kwietnia 2011

Roladki i tortilla.. prezent

Hej hej :)
w końcu weekend ;)
doczekać się go już nie mogłam :)
jeszcze tylko pon. wt. i śr. i wooolne ;d bo święta.. :D
później też 3 dni do szkoły i aż 9 dni wolnego :D mam nadzieję że ten czas wykorzystam jak najlepiej na relaks i inne zajęcia ;) może w końcu zrobię jakiś kolorowy makijaż hmm .. ?
za to wiem że te 3 dni będą wyjątkowo ciężkie.. sporo rzeczy zadanych
codziennie jakieś zaliczenie kartkówki cisną teraz do upadłego ;)

dzisiaj byłam nad wodą ;D później oglądałam krowy na wypasie z moim R ;*
a teraz piszę dla was tego posta ;)
przyszła też do mnie paczka z marizy :) 

dzisiaj dostałam od taty prezent..
zaskoczył mnie bo się nie spodziewałam zwłaszcza że wczoraj była wywiadówka i narzekał na oceny :D
dostałam nowy tel. chociaż poprzedni (lg) działa i ma się dobrze :D
kolejny dotykowy także nie muszę się przestawiać ;D 
tym razem nokia :D wszyscy u mnie mają nokie teraz xD wcześniej ja się tylko wyróżniałam z lg ;D troszkę śmiesznie ;d
Jutro idę na zakupki najpierw z mamą później z Dancią i z nią na gorącą czekoladę ;D
tak dawno nie piłam że szok :D
Dam też jej jutro prezent bo ma 18 urodziny .. mam nadzieję że jej się spodoba :)

Roladki

co będzie potrzebne
twarożek ja raz używam tego albo tego
szynka - chuda z kurczaka
korniszony
plastry szynki smarujemy twarożkiem
układamy pół ogórka
zawijamy
 i gotowe .. szybka sycąca i smaczna przekąska.. idealna też na drugie śniadanie i przede wszystkim dla osób będących na diecie :)


Teraz moja tortilla 

co będzie potrzebne

i efekt końcowy po napchaniu wszystkiego po troszkę do środka i zawinięciu :)
na opakowaniu z plackami jest instrukcja jak zawijać ;)


Mam nadzieję że troszkę ochoty na jedzonko wam narobiłam :D bo ja sama zgłodniałam od patrzenia na zdjęcia ;)

9 komentarzy:

  1. Na wieczór takie pyszności, aż mi w brzuchu burczy ;( ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łohohoho! Kochana Ty Moja, ale posta wrzuciłaś, aż mi burczy w brzuchu normalnie i to głośno! :D
    Rewelacja! :D
    Też chcę nowy telefon-zazdroszczę Ci strasznie-mój mi się już okropnie znudził :/

    Najbardziej podobało mi się: "później oglądałam krowy na wypasie z moim R" hehehehe-doooobre! :D xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kasiu:)
    Dziękuję za przesyłkę:*:D Bardzo fajna niespodzianka:D Najbardziej się ucieszyłam z tych ślicznych ozdóbek fimo, są świetne:)!!!
    Ale inne rzeczy też są super, dzięki:)!

    I chcemy kolorowego makijaża:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zjadłabym sobie Tortille oj zjadła, aczkolwiek teraz i tak bym pewnie oczami jadła.

    A kolorowe makijaże jasne że chcemy

    OdpowiedzUsuń
  5. Same smakowitości. Uwielbiam rzeczy, które są proste i szybkie do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmm Tortilla :) mam z nią same miłe wspomnienia :) Mój przyjaciel podaje ją z sosem a raczej dresingiem czosnkowym i jest pycha :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wreszcie znalazł się ktoś, kto je ser/twarożek z kiełbasą/szynką! :D Moi znajomi uważają mnie za psychola, ze jem takie zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. moglas zostawic mi tortilli troszke :P

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi narobiłaś smaka na te roladki, bo są szybkie do przyrządzenia i z produktów, które zawsze mam w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń