sobota, 30 kwietnia 2011

Shlecker - limitowane kolekcje BASIC

Hej hej :D

dziś wybrałam się do Schleckera skuszona kolekcją Wenedig ;)
widziałam już róże i eyelinery u wielu z was :)
skusiłyście mnie ;)

Kolekcja prezentuje się tak ( na zdjęciu brakło bladoróżowych lakierów do paznokci )
w skład jej wchodzą :
  • lakiery ( widziałam je w dwóch kolorach jasny róż i bardzo blady różowy )
  • eyelinery ( jasny fioletowy i przybrudzony róż )
  • róż w płynie ( jeden odcień był tylko.. szkoda że nie dali wersji w odcieniu morelowym )
  • trio cieni ( dwa różne zestawy jeden jaśniejszy drugi ciemniejszy .. pięknie wytłaczane )
  • błyszczyki ( jeden kolor widziałam - ciemny fiolet )
  • i jakaś zawieszka :)

ja skusiłam się jedynie na róż w płynie
odcień 01 rose
jest to chłodny dość jasny róż ( na zdjęciu ma ciut inny kolor niż w rzeczywistości )

Znalazłam też drugą limitowaną kolekcję :)
Juicy Fruity

Kolekcja prezentuje się tak :
w skład jej wchodzą :
  • naklejki na paznokcie w kształcie owoców
  • lakiery do paznokci ( zielony niebieski i żółty )
  • błyszczyki to ust ( banan truskawka i kiwi )
  • cienie do oczu ( dwa kolory żółty i pomarańczowy )
skusiłam się na bananowy lakier ;)
kolor jest bledszy na żywo
oraz kupiłam błyszczyk o zapachu kiwi

11 komentarzy:

  1. Ja jestem narazie obrażona na żółte lakiery, jeden tak mi odbarwił paznokcie, że wyglądały jakbym miała żółtaczkę albo była straszną palaczką...

    OdpowiedzUsuń
  2. ale żółciutkie sloneczko, i ten cudny fioletowy eyelinerek

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, czyżby róż był cały zafoliowany?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jego zdjecia wadlam dziś lub wczoraj więc to tak średnio, a zreszta i tak pewnie sporo tam dlamnie uzbierałaś a nie chcę cie zabardzo wykorzystywać

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, ja tam za często paznokci nie maluję, zaufana firma to była i o. Niespodzianka... ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że Schleckera nie mam blisko, Natury też nie i moja kosmetyczka cierpi ostatnio z braku Essence, Catrice i Basic...
    kolory śliczne mają te limitki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne te limitki..wykupilabym..szkoda ze u mnie nie ma Schleckera

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny bloog^^
    poobserwujemy sie? <33 ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jakoś nie mam szczęścia do żółtych lakierów :( poszukuję takich jaśniutkich pastelowych a zawsze trafiam na takie żarówiaste :(

    OdpowiedzUsuń
  10. niewiedziałam o tej limitowance...
    w środe po maturze pędze do schleckera :D

    OdpowiedzUsuń
  11. w jednym sklepie byly obie limitowanki
    ?

    OdpowiedzUsuń