sobota, 30 kwietnia 2011

Ulubieńcy miesiąca KWIECIEŃ - cz. 1

Witajcie ponownie ;)

Pierwszy raz postanowiłam zrobić taki post na moim blogu :D
Ulubieńcy miesiąca kwiecień ;) 
w tym miesiącu najczęściej używałam tych kosmetyków 
Podzieliłam moich ulubieńców na dwie części :)
dziś pokażę wam ulubione zapachy i kolorówkę ;D
a jutro pielęgnację demakijaż itd. ;)

Zaczynam od zapachów ;)
  • mgiełka z Avon-u - fiołek i liczi ( obecnie już druga buteleczkę zaczynam )
  • woda toaletowa z Yves Rocher - malina

Paznokcie :
  • malinowy lakier z Eveline Cosmetics seria Happy Colours - 601 ( możecie zobaczyć go tutaj : KLIK )
  • pudrowy przybrudzony róż z Eveline Cosmetics seria Happy Colours - 496 ( jego recenzja tutaj : KLIK )
  • bladoróżowy z Miss Sporty (nr mi się starł )
  • top coat dostałam pół roku temu w wymianie chyba i nie ma na nim firmy ale jest rewelacyjny
  • zmywacz do paznokci Laura Conti ( jego recenzja tutaj : KLIK )
 Oczy :
  • kredka z Avon-u Super Shock w kolorze black ( recenzja wkrótce )
  • tusz z Avon-u z serii Color Trend pogrubiający ( recenzja wkrótce )
 Brwi :
  • kredka czeska (której recenzja niebawem i konkurs w którym będzie można ją wygrać)
 Twarz :
  • korektor z firmy Bell
  • krem tonujący z Ziaji
  • mineralny róż Nick Nack
  • mineralny podkład matujący Linen
  • puder Synergen
  • bronzer z Paese ( to chyba było trio cieni ale mi od początku służy jako bronzer )

Jutro druga część :)
w pon. projekt denko :D
na wtorek przewiduję recenzję kredki ;)


Napiszcie mi czy taki post wam się podoba :) i czy w kolejnym miesiącu też zrobić takie podsumowanie ;)

12 komentarzy:

  1. No chyba też się powinnam zebrać do przygotowania ulubieńców :) Możesz zeswatchować ten mineralny róż i napisać coś więcej na ten temat? Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że się podoba! :) Mam krem tonujący z ziaji i powoli przekonuję się do pudrów dzięki Synergen.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, super, bo ja się w minerałach kocham bez opamiętania :) Czekam na notkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że się podoba ;) Ciekawa jestem recenzji tuszu z Avonu, bo chciałam kupić brązową wersję

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba taki post, uwielbiam puder z synergen :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi jakoś nie pasują pudry synergen kupilam jeden i oddalam na wymiance

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawilas mnie najbardziej mgielka i woda toaletowa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię tą kredkę z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielu Twoich ulubieńców jest moimi również:)

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię krem tonujący Ziaji i puder synergen, tanie a dobre produkty, nie trzeba wydawac nie wiadomo ile kasy, bo jakość jest bardzo przyzwoita.

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzę na tą Twoją czeską kredkę do brwi i olśniło mnie, że mam taką samą. Sprawdziłam i faktycznie. Leży u mnie zapomniana, nawet nie wiem gdzie ją kupiłam. Spróbuję jak się spisuje przy malowaniu brwi:) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki ;)

    A mi podoba się malinowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń