środa, 6 kwietnia 2011

włosy przed i po

Hej :) zgodnie z obietnicą wstawiam wam moje włosy przed farbowaniem i po farbowaniu :)
są ciemniejsze teraz czyli pod mój naturalny kolor ;) rozjaśniane już mi się znudziły z resztą jak będzie słoneczko będę mieć takie naturalnie :D
w obu przypadkach włosy mam związane dlatego takie zdjęcia

przed
po

na ostatnich 2 zdjęciach jest właśnie najlepiej kolor oddany ( taki mam rzeczywiście na głowie )  
zależy jak pada światło raz jest ciut ciemniejszy a raz jaśniejszy :) 
jednak chciałabym jeszcze troszkę ciemniejsze ale to następnym razem czyli znów za jakieś 4 miesiące a może szybciej :) zobaczymy ;)

11 komentarzy:

  1. też bym chciała co 4 miesiące farbować ;D a ja co miesiąc, i to już musowo. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego co miesiąc bo moj kolor po prostu blaknie, i wydoczny jest odrost. ;) Maski też robię, odżywka w użyciu non stop. Ale niestety, nie chcę wyglądać "obciachowo" i co miesiąc niestety katuje swoje włosy.
    Nie tyle odrost mi przeszkadza co spłowiały czubek głowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze jak można zapytać, to jakiej farbuy używasz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny blond :-) a te pasemka drobniutkie to naturalnie takie masz czy wcześniej miałaś robione i farba tylko je pokryła?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne włosy, podobają mi się własnie takie ciemniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor włosów :D

    Odp. do komentarzy:
    Aha jak nie łączysz, to nie wiem dlaczego wybija Ci przez podkład. Może małą warstwę podkładu używasz, nie wiem :(
    Dobrze :D !
    Może wypróbuję ;p
    To dobrze, że uważasz :] No tak zawsze pierwsza schodzi woda, niestety XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz bardziej mi się podoba ;)

    U mnie konkurs makijażowy do zdobycia atrakcyjne nagrody. Sprawdź:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/04/225-konkurs-makijazowy-teledysk.html

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki Kasiu:)
    Różnica niewielka, ale jednak widoczna, na plus:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie do rozdania! :)
    http://pysiapatrysia.blogspot.com/2011/04/rozdanie.html

    Buziaki i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo taki blond mi sie marzy od zawsze !!

    OdpowiedzUsuń
  11. tobie Kasia w tych jasnych też jest bardzo ładnie :)
    no chyba ze Ci sie juz znudził odcień.. :D

    OdpowiedzUsuń