środa, 13 kwietnia 2011

Z apteczki babuni - maska do włosów

Dziś recenzja maseczki do włosów :)

ale najpierw kilka informacji :)

wysłałam dziś dwie pozostałe paczki z nagrodami :)
sama dostałam jedną a czekam jeszcze na kilka ;D
wstawię wam wszystko razem w jednym poście :)
jak dobrze pójdzie w weekend kolejne spore zakupki :D

Chciałam też wam podziękować ;)
Mojego bloga obserwuje już 101 osób :*
Nigdy bym się was tylu nie spodziewała ;)
kolejne rozdanie w przygotowaniu :)

Zdjęcia maski :)
jak widać już mi się kończy i od razu zapowiem niedługo kolejny Projekt DENKO
od razu wstawię wam jak się jej używa ( ja używam ciut inaczej.. o tym za chwilę ) i składniki :)

a teraz co ja o niej sądzę ;)

  • plusem jest cena i pojemność (widoczne na zdjęciach)
  • wydajność ponieważ wystarczyła mi na około 17 użyć czyli dobre 8 tyg. co daje ponad 3 zł na miesiąc ( co to jest ? tyle co nic a włoski odżywione bardzo fajnie... stosowałam 2x w tyg. i sporo jej nakładałam, nie żałuję sobie maseczek a za taką cenę tym bardziej )
  • opakowanie też jest dobre nic się nie wylewa można wybrać tyle maseczki ile się chce i wszystkie resztki wydłubać, nie trzeba nic rozcinać 
  • zapach ma bardzo wyczuwalny - mocny.. średnio mi się podobał .. można się do niego przyzwyczaić i go jakoś znieść..
  • maseczka dobrze nawilża i odżywia gdy jest stosowana regularnie chociaż ja już jakąś poprawę widziałam po pierwszym użyciu .. wiadomo też że samą maską cudów nie zdziałamy

Producent pisze aby trzymać ją od 3-5 min w folii :)
Ja sama używałam jej najkrócej ok. 45 min a najdłużej półtora godz. oczywiście w folii w ręczniczku co jakiś czas podgrzewając gorącym powietrzem z suszarki :)
Kupię z pewnością kolejną gdy zużyję jeszcze którąś z tych co mam :)
Za taką cenę naprawdę warto ! Ja oczywiście dalej będę testować też inne ale do tej wrócę na pewno chyba że znajdę maskę która jeszcze bardziej przypadnie mi do gustu :)

14 komentarzy:

  1. ja o niej nie słyszałam, ale nie mam jasnych włosów, więc się nie interesowałam. ja używam waxa, jest OK. mam ochotę na jakąś mleczną, albo coś. maseczki na włosy są przyjemne. lubię. kiedyś obsesyjnie stosowałam 3 x w tygodniu, teraz 1 x 3 tygodnie. no niestety widać po moich włosach to zaniedbanie. trzeba wrócić do dobrych nawyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką drugą teraz nazwy niestety nie pamiętam i powiem,że do najgorszych nie należy a wręcz przeciwnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja cały czas przechodzę obok tej maski w drogerii, ale chyba trzeba się będzie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja akurat mam jasne włosy, ale na tą maskę jakoś nigdy nie natrafiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maseczke jajeczną :) Zawsze nakladam ja daje czepek i siedze z pół godziny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam włosów w ogóle farbowanych, ale myślę, że jakaś "ochrona uv" i podbicie koloru wcale by im nie zaszkodziło. no nie wiem. czy to jest taka sama zbrodnia jak używanie pasty do zębów dla palaczy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jesteś :) :*

    No zachęciłaś mnie na poważnie-nawet ja kiedyś oglądałam, ale nie byłam pewna czy się skusić-teraz już wiem :) Chyba ja włączę do swojej rycynowej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O to kolejna recenzja z tej serii. Kurcze nie chciałoby mi się nosić tej maski tyle czasu XD Podziwiam za poświęcenie XD Nie raz ze mnie straszy leniuch i to zwykle z braku czasu ;( A możesz mi powiedzieć, gdzie to kupiłaś, dzięki ;] Nie widziałam jeszcze w Rossmannie ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na rozdanie do mnie
    http://aneta-galecka.blogspot.com/2011/04/giveaway.html
    Z okazji rozpoczęcia blogowania:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie właśnie nie ma osiedlowych drogerii kiedyś była ale już jej nie ma :(
    no wiesz jak masz trochę więcej czasu to dobrze, a ja nie raz po prostu nie mam czasu przez obowiązki, pracę ;]
    Niesamowite jak to są Twoje naturalne paznokcie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Planowałam ją kupić, podobno jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mialam kiedys miod i mleko z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, skusilabym sie :)) jezeli sie oplaca to dlaczego nie,
    ps. zapraszam do rozdania, do wygrania m.im cien do powiek z h&m, balsamy do ciala z ziaji i inne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczka jajeczna - musze ją mieć! :)

    OdpowiedzUsuń