czwartek, 28 kwietnia 2011

zakupy ;D rozdania: u Piękność dnia i u Urbanka ;)

Hej ;d
dziś znów zakupy ;)
i z Avonu złożyłam kolejne zamówienie głównie perfumowe :)
za to jutro rano dodam makijaż ;D

zakupy z mamą czyli mały zapasik bo już się kończą mi pomału te rzeczy
coś do czytania na weekend
 Avon
Oriflame
a teraz kilka słów o rozdaniach :)

Rozdanie u Piękność dnia 
adres bloga : KLIK 
można wygrać podkład z Sorayii
Rozdanie trwa od 28.04 do 5.05
zdjęcie zapożyczone z bloga Piękność dnia :)










 Rozdanie u Urbanka
adres bloga : KLIK
można wygrać przepiękne lakiery z firmy Essie
Rozdanie trwa do 12 maja
 zdjęcie zapożyczone z bloga Urbanka :)

5 komentarzy:

  1. Mam tą mgiełkę fiołkową z Avonu i lubię ją :) nie wiem tylko czemu ją sprzedają jako mgiełkę do ciała skoro na opakowaniu pisze że ona jest do domu ;) ale ja się nią psikam od stóp do głów ;p

    a tego micela z ziaji sopot spa nie lubie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie się przyjrzałam Twojej mgiełce i na Twojej pisze BODY. A na mojej HOME -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta cytrynowa mgiełka mnie prześladuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś chorowałam na te mgiełki ;) Teraz kupuję je tylko na lato, kiedy nie mam ochoty na ciężkie perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń