niedziela, 17 kwietnia 2011

zakupy makijaż paznokcie

hej hej :)
wczoraj nie miałam czasu na notkę ;D
najpierw zakupy później rybki a wieczorem byłam na ognisku :)

co kupiłam dla siebie ?
niewiele ;D
balsam
lakier
peeling

wczoraj też nie wiem w jaki sposób ale połamałam dwa paznokcie tak że musiałam je spiłować na okrągło.. zdenerwowałam się i uczyniłam to samo z innymi.. są teraz bardzo krótkie.. dawno takich nie miałam.. a lakier prezentuje się tak :
makijaż miałam wczoraj w odcieniach fioletu.. i doszłam do wniosku że ten kolor nie jest dla mnie bo podkreśla jeszcze bardziej moje sińce pod oczami mimo użycia korektora było je widać..
zobaczcie same :)

a taka paka powędrowała wczoraj do mojej przyjaciółki z okazji 18 urodzin :*
jeszcze raz wszystkiego najlepszego :*
 teraz lekcje a później jeszcze nie wiem ale w domku raczej siedzieć nie będę ;D

15 komentarzy:

  1. super prezent jej skompletowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi takie krotkie paznokcie bardzo sie podobaja chyba nawet bardziej niz dlugie, a Twoje sa zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana taki makijaż w Twojej odsłonie jest cudny!!Pięknie,promiennie i czadowo w nim wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ŁAdny kolorek lakierku, kurcze a ja juz mam dosc chorowania bo nie mogę wysłać twojej paczuszki a swojej nie mogę się doczekać xD

    A makijaż w takich kolorkach faktycznie nie za bardzo jest dla ciebie, ale wszystkiego trzeba próbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. to był zły dzień paznokci, bo ja też jednego złamałam :( Udało się odratować troszkę, więc piłować na razie nie muszę hihi :p
    Makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny lakier :)
    Mimo wszystko bardzo ładnie Ci w takim makijażu, bo masz delikatny typ urody, taka słowiańska piękność ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz:) Jestem ciekawa opinii Twojej na temat tego balsamu z Lirene:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne pazurki i super prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te malutkie lakierki do paznokci są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten peeling ;] O to wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. moim zdaniem fiolet jest dla Ciebie:) tylko tam w kąciku wewnętrznym coś nie gra, albo masz takie sińce jak ja (mam po prostu NIEBIESKĄ skórę w tym miejscu :D) lub Ci się cień oprószył, spróbuj dokładnie tą okolicę potraktować korektorem, pudrem, można lekko rozświetlaczem i obowiązkowo w kącik jasny cień (ja daję typowo perłowy) u mnie działa :*
    no a prezencik świetny, taki full wypas.

    OdpowiedzUsuń
  12. a wygląda trochę jak 426 :D chociaż wiadomo jak to jest a aparatami, ustawieniami monitora i innymi atrakcjami technologii..

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor lakieru i b. ładny makijaż, wgl. ładna jesteś : D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, zielony byłby cudny i może coś odważniejszego jakiś żółty. W sumie ładnemu we wszystkim ładnie :D

    OdpowiedzUsuń