poniedziałek, 18 kwietnia 2011

zakupy , paczka i makijaż

 Hej hej :)
pierwszy dzień za mną w szkole jeszcze ciężkie 2 dni :)
jutro historia, matma i chemia
zaraz uciekam się uczyć..

zacznę od mojego dzisiejszego makijażu :)
użyłam tylko jednego cienia ( z inglota )
z lenistwa i braku czasu rano :D
ale efekt mi się podobał :)
 byłam też na zakupach :)

a co kupiłam :D
coś do chrupania
leginsy wyglądające jak dźinsy
pasek do spodni
ziaję do demakijażu ( jej recenzja jest tu : KLIK )
podkolanówki ( bo cały czas teraz w balerinach chodzę :) )
dziś odebrałam też paczuszkę z poczty
czekała tam na mnie od 11.04.2011 ( pan listonosz nie raczył awiza zostawić ;/ )
dziękuję ci za te wspaniałości Aniu :*

To już wszystko na dziś :)
mam tyle recenzji dla was przygotowanych a pomysłów na kolejne jeszcze więcej..
mam nadzieję że jak będę mieć teraz kilka dni wolnego nadrobię to wszystko :)

18 komentarzy:

  1. Ajaj zazdrosze niektórych elementów paczuszki.

    A i bym zapomniala świetne leginsy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ojej o jej xD

    Bardzo się ciesze, kurcze powoli sie zaczynam obawać ze ja będę Ci rzeczy wysyłać na dwa razy bo tak hojnie mnie obdarujesz xD :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś mi mówi, że mam taki lakier jak ten czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez zazdrosze jzu niektorych rzeczy bardzo podobaja mi sie kolorki z paletki paese

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no spore zakupki i na pewno udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jutro mam historię:( ładny makijaż. Również zazdroszczę paczki od Ani:)

    Zapraszam na pierwsze małe rozdanko na moim blogu:

    http://uroda-make-up.blogspot.com/2011/04/tam-tam-tadam-my-first-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paczuszka !
    A ziaji do demakijażu nie lubię za tą oleistość.

    OdpowiedzUsuń
  8. super super :) dobrze że nic się nie stłukło, szkoda że tak długo przezimowała na poczcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny makijaz i ile fajnych nowych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To Ty jestes w moim wieku?! ;o
    hahaha a ja zyłam ciagle z tą swiadomościa ze jesteś na studiach xDDD A to dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak bedzie nam głupio zrobimy powtórke :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż super i zakupy takie udane :-) jestem strasznie ciekawa zestawu do konturowania Sleeka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja jak dobrze pójdzie w piątek będę miała już wszystko, aczkolwiek nie wiem bo moja natura jest wybrakowana a chciałąbym ci kupić wszystko oco prosiłaś.

    Ojej to już nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rzęsy masz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://marieanne-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się tak zastanawiam czy mi też nie zostawił bo czkam na paczkę... ach Ci listonosze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. To widzę że z nimi u ciebie jest tak jak u mnie, aczkolwiek nawet jak sie przyjdzie w dzień dostawy to można na nie nie trafić ja nie wiem czy oni je na lewo sprzedają?

    OdpowiedzUsuń
  17. Potwierdzam makijaż jest świetny!Wszędzie moża go nosić:).A paczuszka genialna zwłaszcza paletka sleek jak ona za mna chodzi ajaja:)

    A na paczuszkę czekam:)

    OdpowiedzUsuń