środa, 4 maja 2011

brwi i zapowiedź lakieru kiwi

witam o tak późnej porze ;)
mamy już prawie 23 ;d

chciałam wam pokazać moją brew przed panią kosmetyczką i już po jej "interwencji "
jestem na tyle zadowolona z ceny za usługę jak i z wykonania że wrócę tam za jakiś czas ;)
chciałabym jeszcze nieco zmienić te brwi ale wiem że muszę poczekać aż odrosną ;D
pochwalę się wam też że znów zafarbowałam włosy na kolor ciemniejszy.. średnio chwyciło różnicy nie ma za dużej.. a i kolor pewnie za 3 dni zniknie jak poprzednio.. i dalej będą jasne.. następnym razem biorę jasny brąz..bo coś w końcu chwycić musi :D

a teraz zapowiedź recenzji lakieru *kiwi* która pojawi się jutro ;D

5 komentarzy:

  1. ładne brewki, takie "okrzesane":) i kolorek lakieru ładny, szkoda że bananowego nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To czym farbujesz wloski że ci nie łapie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne brwi, bardzo naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny kolorek..

    niestety jeszcze nie było okazji zajsc do schleckera zobaczym nową limitowanke :)

    eyeliner o ktory pytałaś to z firmy lovely.. Taki z bardzo cieniutkim pędzelkiem..
    Z tego co oglądałam jak dobrze pamietam jest teraz w promocji za ok. 5 zł :)

    OdpowiedzUsuń