niedziela, 22 maja 2011

loczki

iHej :)
wiem wiem mam spore zaległości.. w recenzjach itd.
ale niestety brak czasu.. półrocze się kończy są poprawy.. ciągle coś..
tydzień który nastąpi będzie jednym z najcięższych.. praktycznie codziennie spr. + kartkówy i odpytywanie..

jutro postaram się zrobić tag :)

i tak w ogóle.. ktoś ( już ja dobrze wiem kto ) zepsuł moją prostownicę..
służyła mi dobre 4 lata i posłużyłaby pewnie dłużej..
także niedługo pewnie pokażę wam jaką sobie kupiłam :D

a teraz loczki :)
czasami sobie na nie pozwalam..
moje włosy strasznie się niszczą po lokówce ponieważ żeby je ładnie nakręcić trzeba ją porządnie rozgrzać i troszkę dłużej przytrzymać ..
nie rozumiem tych moich włosów czasami..
na lokówkę nie są podatne praktycznie ani trochę.. bez lakieru w sporej ilości zaraz by się rozprostowały.. ale gumka do włosów odznacza mi się raz dwa..


dobrej nocy :*

21 komentarzy:

  1. jakie piękne loczki :D
    u mnie zaraz się rozprostowują.. :/ nawet z lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne loczki. Włosy warto chronić jakimś preparatem termoochronnym.
    Mnie generalnie loki się trzymają ale kiedyś jak miałam ważne wyjście i byłam u fryzjera to pogadałam z nią i na loki nietrzymające się poradziła najpierw zrobić wałki (nie mają wyjść ładne loki tylko więc nie należy się przejmować jak nie wygląda to fajnie po ściągnięciu wałków) a potem dopiero układać właściwe loki lokówką. I zbyt duża ilość preparatów stylizujących i utrwalających (żele, pianki, lakier, jedwab itp.)może podziałać odwrotnie bo pod ich ciężarem loki mogą siadać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te loczki i piekny blod kolor. Moje włosy za to są bardzo podatne na kręcenie i używając odrobiny pianki i lakieru mam włosy zakręcone cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sprawy zrobię jak będę robić następny taki mani.

    Bardzo ładnie te loczki wygladaja, a co do wymianki jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :)
    Ja już nie pamiętam kiedy ostatnio frencha miałam! chyba już całkiem zapomniałam jak się go maluje ;).

    Śliczne loczkii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne! Tez takie chce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne loczki i ten blond :)

    Zostałaś otagowana:)
    http://daysincolours.blogspot.com/2011/05/top-10-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne loczki, ja z włoskami mam to samo, ponieważ mam grube a na dodatek dużo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, boskie są te loki.
    Zawsze strasznie chciałam takie mieć, ale jeszcze nie zakupiłam lokówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też się kiedyś loki nie trzymały, a teraz na odwrót :P skręcają się za bardzo!!
    Ehh kartkówki, hahaha. kiedy to było...

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne loki, aż mnie zatkało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczny kolor włosów :) A te loczki super :) Szkoda że ja mam krótkie włosy bo tez bym z chęcią zakręciła cos na głowie ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. zostałaś otagowana:)
    http://barwne-zycie-moje.blogspot.com/2011/05/recenzja-pudru-brazujacego-vipera-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, mi sie wogole loki nie trzymają :/ Przez max 10 minut są lokami, a potem zawsze wychodzi porpostu efekt nieładu na głowie a nie loków. Lokówki nie używam bo wogóle na moje włosy "nie działa" wiec czasem kręce na prostownicy albo na takich "otwartych" wsuwkach, ale chyba są mi pisane proste włosy bo czy dam lakier czy cokolwiek to i tak "klap" :D i nie ma loków:D

    Dzieki:* Na zdjęciach wyszedł makijaż bledszy niż był naprawdę, oczy właśnie wyszły na takie jasne, mimo że w programie sie starałam oddac prawdziwe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety raczej nie da rady ich pokręcić ponieważ są za krótkie na takie rzeczy :) Ale zapuszczam ;P
    Jeśli chodzi o recenzję to maski w krótce zrobię a wody termalnej znajdziesz u mnie na blogu ponieważ już wcześniej pisałam :) Pozdrawiam :* Miłych snów :*

    OdpowiedzUsuń