poniedziałek, 30 maja 2011

Kawowe masło do ciała, zakupy

Hej hej :)

miałam super dzień w szkole ;)
dobre ocenki wpadły potem zakupy były
a teraz wróciłam z ogródka gdzie się opalałam troszkę

dziś recenzja masła do ciała, a dokładniej :
Joanna, Naturia Body - Masło do ciała z kawą - odżywcze
opakowanie ma bardzo praktyczne łatwo wydobyć taką ilość produktu jaką się chce
a wygląda tak :

kosztuje ok. 9-11 zł
pojemność 250ml

konsystencja masła bardzo fajna w trakcie rozsmarowywania tak jakby robiła się lekko wodnista ale to nie przeszkadza nigdzie nam ono nie ścieka :)
zapach ma boski.. uwielbiam zapach kawy  :) podczas smarowania zapach bardzo intensywny..
utrzymuje się 2-3 godziny na skórze ale nie dominuje np. nad perfumami jest raczej słabo wyczuwalny

skóra po jego użyciu jest przyjemnie mięciutka i widocznie nawilżona ;)
ja bardzo je polubiłam ;)

używam od grudnia i dopiero je kończę zostało mi gdzieś na 2 użycia ;)
oczywiście używałam też innych balsamów w tym czasie ale i tak uważam że jest szalenie wydajne ;)

a teraz moje zakupy biedronkowe i moja *lektura* na czerwiec ;)


Miłego wieczoru :)

13 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś masełko waniliowe i pachniało obłędnie. A co do kolorowych gazet to w większości przypadków ich nie znoszę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawwe to masłooo mm :) kawka

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam to masło w wersji waniliowej i zapach był obłędny. I zgadzam się z Twoją recenzją, jest bardzo wydajne.

    Ostatnio kupiłam Joy z myślą o poczytaniu w autobusie. Tragedia jednym słowem, nie ma co czytać ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odgapię od Ciebie zakupy biedronkowe, muszę mieć te preparaty do stóp :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam zapach kawy :) Pewnie się kiedyś na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam masła joanny juz 4 raz kupiła truskawkowe, waniliowe ani kawowe jako zapach mi się nie podobały :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawowe masło uwielbiam, pachnie jak lody kawowe <3. Chyba muszę się w nie znowu zaopatrzyć, bo zatęskniłam za tym zapachem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo ile czytania ;P Ja osobiście nie lubię zapachu kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie lubię kawowych produktow

    OdpowiedzUsuń
  10. Także uwielbiam zapach kawy. ^^ Chociaż pić kawy nienawidzę, a fe! Ahh... gazetki też bym sobie poczytała. Muszę sobie jakieś kupić. :)
    Pozdrawiam i zapraszam na :
    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń