środa, 4 maja 2011

Kredka Czeska - recenzja

Hej :)
dziś mam dla was recenzję kredki czeskiej ;)
długo się do niej zbierałam ale w końcu jest :D
na brwi nie zwracajcie uwagi :D
idę na 11 do kosmetyczki na regulację i zmianę kształtu delikatną ;D
ciekawa jestem co z tego wyjdzie ;D
oczywiście pochwalę się wam tutaj zdjęciami przed i po :D

bez kredki
z kredką
kredka :
tyle jej zużyłam od kupienia.. ani razu nie temperowałam jeszcze
całkowicie zetrzeć się jej nie da palcem.. jak widzicie tylko delikatnie się rozmazała..
potrzebny jest już jakiś płyn do tego :)
  • jest trwała 
  • bardzo wydajna
  • niska cena ok. 2 - 3 zł
  • ciężko dostępna
  • jest twarda ale nie na tyle by podrażnić skórę
  • precyzyjnie i z łatwością robi się nią kreski
  • kolor bez domieszek czerwieni rudości itp. czysty jasny brąz
  • można stopniować jej kolor
  • kredki używam tylko do brwi chociaż do oczu też można
Później ogłoszę mały konkurs w którym będzie można wygrać tę kredkę ;) i samemu przetestować ;)
mam dla was też eyeliner z Paese :)

4 komentarze:

  1. Kasiu chciałabym ten lakier bananowy:) to jakbyś dała radę kupić to potem Ci kaskę przeleję. Chyba, że coś jeszcze polecasz, bo nie orientuję sie co mają dostępne i fajne. Sorki, że nie odpisywałam, ale byłam na imprezce i nie byłam w stanie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie Ty ją kupujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze to ja nie mam żadnej kredki do brwi, jakoś nie czułam potrzeby ich kupowania, ale tą mnie zaciekawiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sie uczę francuskiego już 11 lat (o.O) ale czasami ciężko nawet jest mi napisać zdanie xD
    Ale kocham ten język najbardziej na świecie <3
    Tak poza tym, masz strasznie ładny kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń