wtorek, 3 maja 2011

Lakier banana i róż Nick Nack

Hej :)
Przepraszam ale wczoraj nie dałam już rady zamieścić tego posta.

Swatche różu Nick Nack




A teraz przedstawię wam piękny pastelowy lakier w kolorze : banana.
Lakier pochodzi z limitowanej edycji Juicy Fruity firmy Basic
Cała kolekcja prezentuje się tak :
Opakowanie i kolor
jedyne zastrzeżenia jakie mam to to że pędzelek mógłby być większy 
1 warstwa na paznokciach
lakier smuży ale krycie ma bardzo dobre jak na kolor pastelowy
2 warstwy na paznokciach
 lakier schnie bardzo szybko ale i tak widać małe bąbelki powietrza mimo że bardzo długo czekałam na nałożenie drugiej warstwy .. krycie przy dwóch warstwach w pełni mi wystarczyło.. były gdzieniegdzie małe prześwity jeszcze ale mi one już nie przeszkadzały..


13 komentarzy:

  1. lakier jest na prawdę ładny.
    Jedna warstwa w zupełności wystarczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek tego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten żółciutki :) oj wszyscy ostatnio kuszą tą edycją Basica :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie prezentuje się kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny róż a lakier bomba

    OdpowiedzUsuń
  6. róz fajniutki, tez coś zamówię w końcu z tego sklepu:)
    ile kosztuje ten lakierek i gdzie można nabyć, nigdzie basica nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. super ten kolorek banankowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz u siebie blisko schleckera? bo u mnie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  9. RÓŻ *_* jakie cudeńko!przypomina mi trochę róż z miss sporty 002 rose bodajże, ale że mineralny to chyba sobie taki spawię. Boski jest!
    lakierek też super, tylko te smugi odstaraszają:(

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kolorek tego lakieru, ale odstraszaja mnie te babelki itd... jestem perfekcjonistką niestety i nie dałabym rady :/



    zapraszam do mnie http://marieanne-makeup.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Średnio podoba mi się kolor lakieru, ale muszę przyznać że masz bardzo ładne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń