czwartek, 5 maja 2011

Lakier kiwi

Hej hej :)

zrobiłam ostatnio znów małe zakupki w Schleckerze
z limitowanki Basic - Juicy Fruity skusiłam się na lakier w odcieniu kiwi oraz na naklejki do paznokci owocki (szt. 2 jedne na zapas bo bardzo mi się spodobały ;D )
do tego kupiłam też odżywkę do włosów i grzebień bo swój poprzedni gdzieś zgubiłam..


dziś wybieram się do Wrocławia :) odwiedzę pewnie Rossmanna ;D

LAKIER KIWI
Podobnie jak lakier banana, który opisywałam tutaj : KLIK jest to lakier pastelowy :)
Po pierwszej warstwie są prześwity ( tak jak w przypadku lakieru banana ) ale krycie jak na pierwszą warstwę i lakier pastelowy jest dobre.
Pojawiają się też bąbelki powietrza.
Szybko schnie ;)
Po drugiej warstwie można zauważyć gdzieniegdzie delikatne prześwity które mi tam nie przeszkadzają ;)





Później pokażę wam owocowe paznokcie ;d

15 komentarzy:

  1. Kiwi które jem ma trochę inny kolor, no ale nie będę się czepiać nazwy ;) Szkoda, że pojawiają się bąbelki powietrza, bo jestem na ich punkcie przeczulona, grr... . Też kupiłam sobie ostatnio grzebień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzebień kupiłam we Flo. Jak będziesz dziś we Wro w okolicach pasażu grunwaldzkiego, arkad lub magnolii to możesz do nich zajrzeć, bo wiem, że tam mają swoje sklepy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No moje kiwi też ma inny kolor ;) Ale ogólnie kolor ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam dziś te lakiery, podobał mi się ten bananowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki ładny odcien!:)
    Ciekawa jestem owocowych pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  6. naklejki super, kocham takie owocowe motywy, dlatego często wtapiam fimo :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolorek :)
    Jakoś nigdy nie miałam w swoich rękach lakieru basic

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny kolor :) owocowe pazurki? ciekawe...:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdraszczam Shleckera:( tak mi sie marzy ta beżowa kredka z Basic..

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolorek to by byla chyba jedyna wersja zieleni oprocz bardzo ciemmniej którą mogłabym nosić

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor troszkę ma mało wspólnego z Kiwi ale i tak jest ładny i letni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ piękny ten kolor kiwi!poszukam takiego odcienia, bo mi nieco brakuje w mojej skromnej kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne kolorek :) oo byłam dziś w Schleckerze, ale u mnie nie było tych naklejeczek :( a szkoda bo są swietne :D

    OdpowiedzUsuń