poniedziałek, 9 maja 2011

Limitowana edycja Bell i Eveline Cosmetics

Hej :)
będąc dziś w drogerii wypatrzyłam dwie nowości :)
limitowaną edycję Bell i nowe lakiery Eveline Cosmetics

Najpierw Bell :)
całość prezentuje się tak :)
w skład jej wchodzą lakiery i cienie ;)
wszystkie są pastelowe ;)
cienie mnie do siebie nie przekonały chociaż przyznam że pigmentację mają całkiem dobrą ;)
cień - 8,70 zł
lakier - 6,50 zł
skusiłam się tylko na jeden lakier :

Z Eveline Cosmetics wyszła nowa seria lakierów..
też pastelowe ;) same róże beże i biele
jedne mają w sobie drobinki inne nie ;)
ja wybrałam lakier beżowy bez drobinek
może jeszcze na jakiś się skuszę bo lubię takie neutralne kolory :)
cena za lakier - 3 zł

9 komentarzy:

  1. Kochana w jakiej drogerii byłaś? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też jutro idę do drogerii poszukać limitowanki pastelowej bell :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te bell sa sliczne! musze upolowac jakis:>

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zawsze całość doszła w super stanie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja ostatnio mam faze na pastele :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam kolekcje Bell. Bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. na ten cień limonkowy bym sie skusiła, ale 8,70 troszke dużo za jeden cień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki:*
    Ogladalam te lakiery na zywo, fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś wyróżniona http://kosmetykiatiny.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award.html :)

    OdpowiedzUsuń