piątek, 6 maja 2011

malutkie zakupy

Hej hej :)

właśnie przygotowuję projekt denko :)
całkiem możliwe że pojawi się jeszcze dziś późnym wieczorem :)
teraz pokażę co kupiłam wczoraj będąc we Wrocławiu :)
zakupy bardzo skromne :)

odebrałam próbkę 15ml nowego kremu z biotherm-u
przysłali mi kupon to wykorzystałam :) dostanie go moja mama na Dzień Matki :)
ja mam dla siebie jego opakowanie 50 ml :D
kupiłam ukochany zmywacz :) jego recenzja jest tutaj : KLIK
i mały kremik do torebki :)

dla Mamy właśnie na Dzień Matki kupiłam migdałowy krem do rąk oraz 3 serduszka w Sephorze i kostkę w Yves Rocher do kąpieli :)
dokupię jeszcze jej ulubione słodycze i prezent już mam :D

Miłego dnia !!! :)

19 komentarzy:

  1. Mam ten krem do rąk tylko o zapachu kokosa i banana i jest boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tTen krem sweet secret mnie zachwycił napiszesz o nimrecenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to bardzo hojny prezent szykujesz dla mamy :) ja też już coś pomału planuje

    OdpowiedzUsuń
  4. moj ulubiony krem z biotherm <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli krem do rąk z Farmony pachnie tak ładnie jak wygląda to chcę go mieć!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ja również muszę się zastanowić nad prezentem dla mamy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdzie w sklepach nie widuje tego kremu do rak migdalowego, a chetnie bym kupila:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpytaj mamę i napisz :-) a powiedz chociaż gdzie go kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. JEstem ciekawa jak ten kremik będzie się sprawował

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mamie 3 cienie inglota mam w planach kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten kremik to z Douglasa? gdzie robisz zakupy we Wrocku? ciekawa jestem, bo może kiedyś wpadniemy na siebie na zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie mam pojęcia co mamie kupić :)
    Ciekawi mnie ten krem Biotherm, też chcę taki kupon :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Eh ta bezsenność...
    Wiesz, moja mama na wypady nie ma za bardzo czasu ale zdązyła już sobie u mnie zamówić, jakie kolory chce ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. O to polecę w najbliższym czasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten krem z biotherm jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Własnie ostatnio moja mama kupiła ten krem tylko z bananem i właśnie w Douglasie więc stąd pytanie ;)
    Koło Galerii to ja jestem codziennie bo mam tam uczelnie więc kiedyś pewnie na siebie wpadniemy ;) Galeria i Pasaż to moje uczelniane rejony :D

    OdpowiedzUsuń
  17. http://poland-story.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award-dddd.html

    Hej! Dostałaś u mnie tag - sunshine award! ;* Zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam Twoje niespodzianki, więc nie mogę się doczekac paczuszki :*

    OdpowiedzUsuń