niedziela, 8 maja 2011

Maska do rąk - Oriflame

Hej :)

wczoraj byłam z ukochanym w kinie na " Szybcy i wściekli 5 "
bardzo mi się podobał nawet lepiej niż pozostałe części  :)
dla mnie w całym filmie koniec był najlepszy :)
jeśli ktoś lubi takie filmy polecam się wybrać ;)

miał być wczoraj post o projekcie Denko ale że kończy się jeszcze kilka rzeczy to poczekam i zrobię jeden ogromny już z wszystkimi ;)

dziś recenzja maski do rąk z Oriflame ( jak widać też już mi się kończy ) ;)
kilka zdjęć :

Od producenta :
Cudownie kremowa przyjemność dla dłoni. Olejek ze słodkich migdałów i masło shea odżywiają suchą skórę. Po zabiegu dłonie stają się miękkie i aksamitnie gładkie. 

Coś ode mnie :
  • wydajna 
  • przyjemna w użyciu
  • szybko się wchłania
  • zapach jest ok jakby migdałowy
  • cena ok 18-19 zł za 75ml w promocji o wiele mniej
  • dłonie są po niej mięciutkie, wygładzone
  • nie zostawia tłustego filmu
  • suche skórki znikają 
  • czasami lekko się kleją dłonie po niej
  • jest bardzo gęsta  i treściwa
  • praktyczne opakowanie - możemy nabrać tyle produkty ile potrzebujemy
  • pomaga mi utrzymać dłonie w dobrym stanie , używam jej kilka razy w tygodniu na noc jak mi się o niej przypomni..

     Składniki dla chętnych :
    Aqua, Glycerin, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum, Butyrospermum Parkii Butter, Dimethicone, Glyceryl Stearate Se, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Carbomer, Ceteareth-20, Parfum, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Stearic Acid, Propylparaben, Sodium Hydroxide

    Jak będzie w promocji z pewnością sobie kupię ;) 
    chyba że wy mi polecicie jakąś inną maskę do wypróbowania ???

    8 komentarzy:

    1. jeszcze nigdy nie używalam mask do rąk, ale ty mnie zachęcilas :)

      OdpowiedzUsuń
    2. zawsze używałam kremów.. a maska ? :) hmmm ciekawe...

      OdpowiedzUsuń
    3. Podobnie jak dziewczyny nie używałam jeszcze maski do rąk, ale chyba czas to zmienić. :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Zamiast maski wolę nałożyć grubą warstwę kremu na noc :) Polecam raz w tygodniu zrobić sobie peeling dłoni i potem właśnie mocno je nasmarować.

      OdpowiedzUsuń
    5. Moja mama używa tej maski jak normalnego kremu a że ma suche dłonie to względnie szybko jej się wchłania

      OdpowiedzUsuń
    6. Nie mialam do tej pory zadnej maski do rak, a chcialabym wyprobowac:)

      OdpowiedzUsuń
    7. paczuszka doszła :* dziękuję pięknie i wytestuję niebawem maskę :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Zakochałam się w niej :)))

      OdpowiedzUsuń