środa, 25 maja 2011

pękacz, limitowana edycja i zakupy

Hej hej :)
dziś spontanicznie pojechałam na zakupy z rodzicami do galerii :)

najpierw jednak pokażę wam LIMITOWANĄ EDYCJĘ lakierów Virtual - Fruit COCTAIL
lakiery mają przepiękne kolory :) być może na jakiś się jeszcze skuszę ;)
obecnie nic jakoś mega szczególnie mnie nie zaciekawiło :)
koszt lakieru to ok 9zł
a teraz prezentacja lakieru pękającego z essence :)
ten mani miałam w tamtym tyg. ;)
i przyszedł czas na to co dziś kupiłam
bluzeczka
spodnie na cieplejsze dni

strój kąpielowy
i kosmetyki z Rossmanna
miałam wstąpić jeszcze do Yves Rocher ale jakoś o tym zapomniałam :)
zajdę tam następnym razem aby zrealizować ulotkę :) 

17 komentarzy:

  1. A gdzie kupiłaś te pękające lakiery?

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę w końcu zakupić ten pękający lakier :) śliczny efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś otagowana - top ten award!

    OdpowiedzUsuń
  4. tez miałam Go zamiar kupić ale niestety jak dla mnie to kicha...

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulka świetna, mani też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta żółta koszulkaa<3
    gdzie można kupić te limitowane lakier?

    http://www.roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ta limitka.

    Podobają mi się dżinsowe rybaczki! :)
    Ja w sobotę lecę na zakupy mam nadzieje, że wpadnie mi coś ciekawego w łapki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te jeansowe rybaczki, gdzie je mozna dostac?

    OdpowiedzUsuń
  9. super zakupy :))

    napisz mi u mnie w komentarzu jak ci się sprawuje ten szampon suchy, warto go kupic?
    mam się z zamiarem, ale nie wm czy warto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w takim razie czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń