środa, 18 maja 2011

Projekt DENKO cz.1

hej :)
w końcu projekt denko :D
dziś cześć 1 jutro część 2 w której znajdą się testowane przeze mnie próbki

Fa - Pink Passion
odkąd go odkryłam na nic nie zamieniam.. kosztuje ok 8 zł
czuję go od rana do wieczora czy jakoś hamuje wydzielanie potu nie wiem bo używam aptecznych antyperspirantów blokujących co kilka dni.. on ma ładnie pachnieć i tą rolę spełnia :)
czy jest wydajny ? dla mnie no nawet nawet ;) zależy ile się kto psika ;D

zmywacz Laura Conti
używałam od 27 stycznia do początku maja
dalej uwielbiam .. zaczynam kolejną buteleczkę :)
jego recenzja jest tutaj : KLIK

odżywki Swiss O'Par
ekspresowe odżywki cena za każda ok. 2-3 zł
ułatwiają rozczesywanie ;)
każda wystarczyła mi na 2 razy a to za mało by coś więcej o nich napisać ;)

maska do rąk Oriflame
bardzo przypadła mi do gustu
i pewnie nie raz ją jeszcze kupię ;)
jej dokładna recenzja jest tutaj : KLIK

Dwufazowa ziaja
gości u mnie cały czas odkąd zaczęłam jej używać :)
dalej jest moim nr 1
jej recenzja jest tutaj : KLIK
Pianka Rival de Loop 
dalej lubię .. mam jeszcze jedno jej opakowanie ;)
jej recenzja jest tutaj : KLIK

Ziaja płyn micelarny
uwielbiam go.. już jestem w połowie drugiej butli :)
wydajny i świetnie usuwa makijaż (oczu nim nie zmywam)
kosztuje ok 8 zł ?
pachnie ładnie nie wysusza i nie podrażnia
planuję jego dokładniejszą recenzję ;)

Natura silk - jedwab
używam już bardzo bardzo długo
za 11 zł mamy 50 ml  jest też mniejsza pojemność 15ml za 6 zł
wydajny
świetnie dba o końcówki nie rozdwajają mi się tak bardzo gdy używam go regularnie
pięknie pachnie


błyszczyk bezbarwny Vipera
nr nie mam bo mi się starł
dostałam go w październiku od mamy i w końcu nastał jego koniec
błyszczyk był bezbarwny ale przez to że maziałam nim po różnych pomadkach zrobił się taki jakby mleczno różowy (kolor możecie zobaczyć na zdjęciu)
dziwnie smakował trochę tak kwaskowato bardzo wydajny i nie kleił się
krem biotherm - skin-ergetic
bardzo fajny kremik, wydajny w tubce jest 5 ml wystarczyło mi to na ponad tydzień codziennego stosowania rano.. pięknie pachnie owocami
obecnie używam drugiej tubki ale już nie codziennie bo testuję też inny kremik po zużyciu jej zrobię wam dokładną recenzję tego kremu :)

to na tyle ;)
troszkę się nazbierało ale też i sporo przybyło :)
zapraszam jutro na drugą część ;)

11 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam tego płynu z Ziaji- zużyłam kilka butelek, był całkiem niezły :) Teraz przestawiłam się na Bourjois, a następny planuję z Avy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś ten płyn micelarny ma fajny zapach teraz mam la roche :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No chyba ziajkę wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam, jest troszkę lepszy od Ziaji. Jak upolujesz na promocji to nawet nie ma aż takiej różnicy cenowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na szczęście jeszcze nie pada. ;] i mam nadzieję że nie będzie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też padało... lubię zapach tego micela :) moja mama jest jego fanką już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie projekt Denko nie wychodzi :(. Robię 3-cie podejście...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Czaję się na Energetica Biothermu...

    OdpowiedzUsuń
  9. też biorę udział w akcji 'projekt denko' pozbyłam się już 1/3 zalegających kosmetyków, z resztą nadal walczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje zwłaszcza zużycia błyszczyka:D!

    OdpowiedzUsuń