czwartek, 19 maja 2011

Projekt DENKO cz.2

Witajcie ;)
dziś część druga projektu denko :D
miały być głównie produkty w saszetkach ale że wykończyłam jeszcze inne to od razu też pokażę ;)
wieczorem recenzja pudru sypkiego Avon i różu oraz kilka słów o rozdaniach :)

Sypki puder z Avonu 
bardzo fajny .. szalenie wydajny (miałam go równo rok)
dobrze matował cerę .. zapłaciłam za niego ok 20 zł
jego dokładna recenzja pojawi się dziś wieczorem

Róż loreal
nie pamiętam który to był nr .. serii też nie kojarzę :)
był to tester ;) bardzo wydajny używałam praktycznie codziennie przez ponad 8 miesięcy
jego recenzja też pojawi się dziś wieczorem

Szampon z firmy Marion
fioletowy szampon
ta saszetka kosztowała 1zł i wystarczyła mi gdzieś na 5-6 użyć
używałam go tak co 3 dni w celu ochłodzenia mojego blondu
troszkę ochładzał ale wielkiego wow nie było.. planuję kupić kolejną saszetkę chociaż kusi mnie też inny szampon :) warto go wypróbować :) 

Peeling enzymatyczny z Perfecty
dla mnie nie robi zupełnie nic.. saszetka kosztowała ok. 1,60
miałam go tak na 3-4 użycia
nie zauważyłam by coś robił..
dwa pozostałe peelingi za to uwielbiam i polecam..

Szampon Garnier
dość dobrze oczyszcza, włosy nie były po nim splątanie ani nic, troszkę nawilża ale bardzo mało, czasami obciążył mi włosy za bardzo, wydajność ma kiepską.. jest bardzo rzadki przez co spora część mi z dłoni spływała do wanny.. ładnie pachnie i jest niedrogi ;)
chciałam spróbować.. spróbowałam i szukam czegoś innego ;)

Szampon dodający objętości z Yves Rocher
na początku za nim nie przepadałam .. nie wiem dlaczego ale obciążał moje włosy.. z każdym kolejnym użyciem było coraz lepiej bo już nie były przetłuszczone ;) nie plącze włosów.. przyjemnie pachnie jest bardzo wydajny dzięki swojej żelowo-galaretkowatej konsystencji nie dodał jakoś specjanlnie objętości moim włosom :) być może jeszcze kiedyś go kupię

Lakier do włosów Taft
ostatnio jest moim ulubieńcem.. świetnie utrwala i to na długo.. ma fajny zapach
nie skleja włosów jest wydajny

Tonik nagietkowy z Ziaji
uwielbiam ich toniki :) jest przyjemny w użyciu ładnie pachnie ;) co ma robić to raczej robi ;) jest niedrogi :) ja minusów w nim nie widzę ;)

Krem do rąk z Czterech Pór Roku
krem ten mam gdzieś od listopada 2010 i w końcu go wykończyłam
ładnie pachnie ;) lekko nawilża.. szału nie ma ;) ale coś tam robi z łapkami :) po użyciu są mięciutkie efekt utrzymuje się przez jakiś czas ;) kosztował niewiele około 3-4 zł dlatego też go kupiłam :) 
Krem z Sephory
bardzo fajny kremik i bardzo wydajny.. dobrze nawilża idealny pod makijaż wchłania się praktycznie do matu .. op. 30 ml kosztuje ok 30 zł jest dostępne jeszcze op. 50 ml ale ceny nie pamiętam
następnym razem go sobie kupię :) już ostatnio to rozważałam :D

Mary Kay
krem nawet nawet ładnie pachniał przyjemnie się go używało jednak na noc bo święcił się bardzo
żel do mycia oczyszczał dobrze ładnie pachniał nic więcej nie zauważyłam

maska miodowa Rilanja
maska ta mnie zapchała.. nie przypasował mi jej zapach .. nic nie robiła.. nawilżenia super też nie było
więcej jej nie kupię

Podkład z Vichy
konsystencja taka średnia ale bardziej w kierunku rzadkiej
kolor dla mnie za ciemny wiec testy zrobiłam tylko podczas siedzenia w domu
ładnie się stapia ze skórą nie tworzy maski lekko kryje

Podkład La Roche-Posay
gęsty bardzo mocno kryjący
może tworzyć efekt maski jak dobrze go nie rozprowadzimy
ładnie się wtapia .. kolor też był dla mnie o wiele za ciemny

Maska do włosów Avon
niedawno opisywałam.. zużyłam do końca
zamówić chcę kolejne jej opakowanie ;)
jej recenzja jest tutaj : KLIK
( obecnie mam w tym opakowaniu inną maseczkę ;) )

Przyspieszacz opalania
saszetkę miałam na 2 razy kosztowała 2 zł
czy coś się bardziej opaliłam dzięki niemu ciężko stwierdzić po tych dwóch razach

próbka Adidas Natural Vitality 
ładny zapach zastanawiam się nad kupnem ;)
uwielbiam 3 zapachy z Adidasa i często do nich wracam
utrzymują się u mnie około 5-6 godzin

Maska regenerująca do blond włosów - Marion
mój hit ! i to nie pod względem regeneracji.. na tym polu to ona niewiele zdziałała
są 2 połączone saszetki po 20 ml za ok. 3 zł
1 wystarcza mi na 2 użycia
maska jest fioletowa trzyma się ją maks 15 min.. pięknie ochładza mój kolor..
po jej użyciu mam mnóstwo siwych pasemek
daje piękny efekt !!
planuję jej dokładniejszą recenzję ;)

To już na tyle ;)
zmykam zaraz na dwór na słoneczko :)
pogoda dziś jak w upalny dzień letni :D

15 komentarzy:

  1. hmmm może też zacznę ten 'projekt denko' ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję na prawdę wielu zużyć. Szczególnie kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też projekt denko trwa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW imponujące zużycia! Ja jeszcze nie zużylam zadnego różu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten lakier Tafta :) wg mnie jest najlepszy z całej gamy :) no i zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o tonik nagietkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że peeling enzymatyczny się u ciebie nie sprawdził. Widać twoja cera lubi mocnejsze ścieranie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurcze Kasiu chyba zostaniesz moim guru:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś otagowana :)
    http://kosodrzewina.blogspot.com/2011/05/tag-top-ten.html

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja tez Cie oTAGowalam:)
    http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/05/top-10-award-tag.html#comments

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyróżniłam Cię w Sunshine Award. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam pełnowymiarową buteleczkę tego adidasa i na początku mi się podobał, a teraz zostało pół i jakoś nie potrafię go wykończyć... zaczął mnie drażnić ten zapach.

    Pięknie to wszystko wykończyłaś. Zazdroszczę wytrwałości ;D pzdr!

    zapraszam też do mnie na www.lya1206.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję takich postępów! Zazdroszczę, bo aż tak konsekwentna nie jestem, ale walczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, że to nie na temat, ale używasz teraz tej mgiełki z Avonu co ostatnio kupiłaś? Bo zobaczyłam jej skład i boję się że mi włosy wysuszy i stąd moje pytanie bo jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawuje...

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie raz ją użyłam i wyczułam alkohol, patrze na skład i się lekko zdziwiłam. Ja teraz też muszę mocno odzywić włosy i nie wiem co z ta mgiełką począć...

    OdpowiedzUsuń