poniedziałek, 2 maja 2011

Projekt DENKO

Hej :)
dziś według planu projekt DENKO :)

Peeling drobnoziarnisty z Perfecty
opisywałam tutaj :  KLIK
bardzo go lubię i ciągle używam :)


Dezodorant z Fa - pink passion
uwielbiam za zapach :) czuję go od rana do późnego wieczora :)
jest też niedrogi ok. 8-9 zł za duże op. ;)
wydajny jak dla mnie ;) bo nie psikam go bardzo dużo :D nie mam takiej potrzeby że pół buteleczki na raz ;D na zdjęciu jest małe op. 50 ml które kupiłam jako pierwsze na próbę obecnie mam już jego pełnowymiarowe opakowanie w użyciu :)

Krem Dove
opisywałam tutaj : KLIK
bardzo go lubię :) obecnie mam inne kremy ale do tego nie raz jeszcze pewnie wrócę :)

Mgiełka z Avonu - fiołek i liczi
odkąd powąchałam w katalogu wiedziałam że będzie moja :D zapach słodki ale bardzo ładny :)
już zaczęłam drugą jej buteleczkę :) zapłaciłam za nią ok 9 zł jest bardzo wydajna :)
niewiadomo jakiej trwałości nie ma co od niej wymagać to w końcu mgiełka a nie woda perfumowana u mnie trzyma się tak 3-4 godzinki później psikam się nią po raz kolejny :)

Maseczka jajeczka z Apteczki Babuni
bardzo fajna ;) niedługo wybiorę się po kolejną :)
opisywałam ją tutaj : KLIK

Suchy szampon z Swiss O'Par 
bardzo fajny produkt ;) a jego recenzja pojawi się w piątek :)
chętnych zapraszam :)
w użyciu mam już jego 2 opakowanie ;)

Plan recenzji w tym tyg. 
  • 3.05 kredka czeska + mini konkurs
  • 4.05 tusz avon 
  • 5.05 maska do rąk
  • 6.05 suchy szampon 

a dziś późnym wieczorem jeszcze pazurki w kolorze : "banana"
i swatch różu Nick Nack

7 komentarzy:

  1. gratuluję zużyć :) czekam na recenzję suchego szamponu, bo bardzo ciekawi mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na początku też mnie to denerwowało, ale jak bardzo delikatnie zaczęłam myć i każdy kawałek osobno to zmieniłam zdanie. ale odżywka konieczna i tak była. co nie zmienia faktu, że mi pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a i jeszcze pytanie mam. ile kosztuje ten suchy szampon i gdzie go mogę dostac? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. również uzywam tego peelingu, jest extra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z apteczki babuni jest jeszcze fajna odzywka nawilzajaca

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham produkty Joanny do włosów <3 Do tej mgiełki też się przymierzam i przymierzam... pamiętam, że kiedyś ktoś mi powiedział, że one w rzeczywistości paskudnie pachną, ale widzę, że coraz więcej osób zachwala akruat ten wariant zapachowy.
    Czekam na Nick Nacka z niecierpliwością:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. No Kochana gratulacje!U mnie jakoś to nie idzie:)

    OdpowiedzUsuń