wtorek, 10 maja 2011

zakupy i Avon - maska do włosów kiwi i mandarynka

Hej :)

dziś recenzja maski do włosów z Avonu którą bardzo lubię i dla samego zapachu chociaż będę jej używać :)

Od producenta :
Rozświetla włosy wspaniałym blaskiem, nadaje im aksamitnej gładkości, odżywia je i regeneruje od cebulek aż po końcówki.
wygląda tak :

Maseczka kosztuje ok 9-10 zł za 150 ml ( w promocji oczywiście mniej )
Opakowanie poręczne, łatwo się otwiera. Nabieramy sobie produktu tyle ile chcemy :)
mi zostało jej już na 2 może 3 użycia więc niedługo zamówię kolejne opakowanie


Konsystencja jest bardzo wodnista myślę że dobrze to widać, przez to maska jest troszkę mało wydajna trzeba uważać żeby nam nie kapała.
Maska sama w sobie jest perłowa ma takie delikatne drobinki których później nie zauważamy na włosach także spokojnie brokatu ona w sobie nie ma :D
Zapach ma przepiękny kiwi i mandarynka.. bardzo owocowo pachnie :) spotkałam się z opinią moich domowników że pachnie im zielonym jabłkiem :D Niestety zapach na włosach się nie utrzymuje za to w łazience czuć go dość długo.
Maseczka nabłyszcza włosy sprawia że rozczesują się bez problemów są miękkie i lejące. Taki efekt utrzymuje się jeszcze przez 2-3 mycia. Maska jakoś super nie nawilża ale to co robi i tak mi wystarcza no i ten zapach.. mm..

a to mój dzisiejszy zakup.. lustro na ścianę do mojego pokoju :

9 komentarzy:

  1. fajna ta maska :) musi bosko pachnieć- też ją chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, wyroznilam Twoj blog http://wblaskuksiezyca.blogspot.com/2011/05/czarne-ksiezyce-manicure.html

    OdpowiedzUsuń
  3. wyobrażam sobie jej zapach :) mmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOOO TAK! KOCHAM TĄ MASKĘ! :)
    To jest moja ulubiona bo ślicznie pachnie i po niej mam gładkie włosy ;D
    TAKŻE POLECAM DZIEWCZYNY
    Tyle że ja u kolezanki w AVONie zamówiłam aż 3 z góry hahah bo jedna kosztowała chyba nie całe 5 PLN - ale to kiedyś jak były promocje na tą maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam właśnie jakiejś dobrej maseczki :) Dobrze wiedzieć że ta się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię tą maskę ;) zapach ma kapitalny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja za kosmetykami avonu nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie lubię tej maski :/ Przetłuszcza włosy strasznie a ich stan jest tragiczny po dłuższym stosowaniu...
    Daj znać jak skończysz używać, bo może tylko moje włosy tak kiepsko na nią reagują..

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki, widocznie moje włosy na nią żle reagują ...

    OdpowiedzUsuń