poniedziałek, 16 maja 2011

zakupy i paczki

Hej :D
miałam pokazać tylko moje zakupy z avon-u
ale listonosz przyniósł mi dziś 2 paczuszki :)
obydwie to wymianki
dziewczyny dzięki wam skakałam pod sufit z radości :)

Najpierw zakupki :
perfumki ( tych sassy swirls mam 2 szt. )
balsamy
odżywka do włosów w spray-u i pumeks
+ BIOTYNA na włoski
a teraz paczki :)

Wyminka z Agą naszą blogspotową Kosodrzewinką ;)
( spodziewaj się paczuszki ode mnie w tym tyg. )
link do jej bloga : KLIK
dziękuję ci kochana ;*** bransoletka śliczna !! perfumki też !! :) a cukierki moje ulubione ;D nie wiem skąd wiedziałaś ;D

Wyminka z Olą naszą blogspotową Yasminellą ;)
Ola już u siebie na blogu pisała o naszej wymiance
link do jej bloga : KLIK


jestem pod wrażeniem twojej paczuszki :)
i super jest ta kosmetyczka.. :D akurat mi się przyda :) bo swojej własnej nie mam.. :D
nie wiem jak ty to tam upchałaś mi się później nie zmieściło..
próbek pełno będzie testowania ;) dziękuję ci kochana za to śliczne mydełko różane ;**
co do treści listu i twojego pytania ;) jestem jak najbardziej za twoim pomysłem !!! :)
niedługo się pewnie umówimy :D

dostałam też korektor do testowania ;)
małe testy lakierów :

9 komentarzy:

  1. Kochana mam nadzieję, że z rzeczami dodatkowymi trafiłam, a co do pakowania kosmetyczki uwierz mi że ja robiłam ze 3 podejścia ale ja jestem mistrzem jeżeli chodzi o upychanie rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ten pumeks z avonu czy on coś działa czy tylko fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Ci się podoba i czekam na paczuszkę od Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja bym chciała taką paczkę z próbkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super paczuchy;)
    dziewczyny jakie Wy macie ładne imiona (Aga i Ola):))))

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie i cena i wygląd :D też sporo teraz wydam jeśli dostane wszystko co zamówiłam to 90 zł, a pokażę jak moja kolażanka się wykuruje i wróci na uczelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super łupy:D To ja czekam na recenzje! :D
    I zazdroszczę tylu różnosci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. "WOW" ale tego jest! czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń