poniedziałek, 13 czerwca 2011

Ampułka Rival de Loop

Hej :)

dziś szybka recenzja ampułki ( koncentratu ) aloesowego z Rival de Loop

  • ampułka ma 2 ml 
  • wystarczyła mi na 3 użycia więc uważam że jest wydajna
  • cena ok. 3 zł


  • konsystencja rzadka 
  • kolor zielony 

od producenta : 
Ożywia i intensywnie nawilża skórę. Naturalne minerały takie jak cynk, magnez i miedź pobudzają przemianę materii i dodają skórze witalności. Wyciąg z aloesu działa kojąco i nawilżająco. Pantenol łagodzi dodatkowo wszelkie podrażnienia. Substancje zawarte w ampułce zatrzymują wewnątrz skóry wilgoć i chronią jej nadmierną utratę. Skóra sprawia wrażenie wypoczętej i zrelaksowanej.
ode mnie :

zapach ma ładny delikatny

wszystko było by pięknie gdyby nie to że po nałożeniu tego koncentratu na twarz skóra zaczyna mnie szczypać, piec..  robiłam do niej 3 podejścia.. każde kończyło się wizytą pod kranem w łazience..
dobroczynnego nic u mnie nie zdziałała

na wizażu w komentarzach czytałam że ma dobre opinie
za 3 zł warto wypróbować .. może u was się sprawdzi.. u mnie niestety się nie sprawdziła

skład : 
Aqua, aloe barbadensis, leaf juice, glycerin, alcohol denat., polyglyceryl-5
laurate, maris sal, zinc gluconate, magnesium aspartate, copper gluconate, panthenol, xanthan gum, parfum, pantolactone, citric acid, sodium hydroxine, phenoxyethanol, sodium benzoate, potassiim sorbate, salicic acid, CI 15510, CI42090

10 komentarzy:

  1. Mnie aloes uczula, więc nie kupuję żadnych kosmetyków, które go zawierają... Może masz podobnie. Skóra właśnie szczypie i robi się czerwona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde.. nie spotkałam się nigdy z tym produktem w moim Rossmannie, więc albo jestem gapą albo mój Ross jest zacofany - stawiam na to drugie, bo ja kosmetyku bym nie zauważyła? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, to by była świetna alternatywa dla maseczek, ale teraz troszeczkę boje się zaryzykować. Niby aloes nic złego nigdy mi nie robił, ale alkohol (a ten jest w składzie) czasami niestety tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ile minerałków zawiera :)Na codzień skóra tego nie dostaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie uznajmy, że jesteśmy kwita :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę to spróbować. Cena jest okey, więc czemu nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupuję u sprzedającego ideaseller_kr:
    http://shop.ebay.pl/ideaseller_kr/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=
    wystarczy, że masz konto PayPal :) zakupy są bardzo proste - jak na polskim allegro, a ten sprzedawca ma darmową wysyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się to nigdy nie rzuciło w oczy, muszę looknąć przy najbliższej wizycie w Rossie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje ze rybki będą ci służyć lepiej

    OdpowiedzUsuń
  10. pamiętam że kiedyś miałam taką ampułkę i mi podpasowała
    natomiast "rybki" i nawilżające i anti-aging w ogóle sie u mnie nie sprawdziły

    Pozdrawiam!
    zapraszam do mnie: http://flavoursandcolors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń