wtorek, 21 czerwca 2011

Projekt DENKO

Hej hej :)
dzień minął nawet fajnie :)
zapisałam się na prawko :D zaczynam jakoś od następnego tyg.
jutro rano idę odebrać świadectwo a później jadę oprowadzić troszkę znajomych po wrocławiu no i planujemy też zakupki :)

dziś projekt denko :)
uwaga wielki post :)
troszkę tego się nazbierało i już kolejne rzeczy się kończą :) 
no to zaczynamy :)

Suchy szampon
uwielbiam ;) dziś kupiłam inny :) niedługo je porównam i zrobię ich pełną recenzję

Antyperspirant Fa 
jak widać idzie u mnie jak woda :) 
kocham za zapach ..
ochrony szczególnej nie potrzebuję ponieważ używam aptecznego blokera ;)


Płyn micelarny 
wspominałam już o nim ostatnio :) dobrze usuwa makijaż :) niedługo jego pełna recenzja :)

Got2b 
lakier prostujący do włosów.. niby chroni przed wysoką temp.
ostatecznie to sklejał troszkę moje włosy.. powodował u mnie sianko.. a ochrony nie zauważyłam włosy wyprostowane jakoś super nie były

Pomadka z Avon-u 
lubię ten kolor ;) jest taki jak mój naturalny :)
już mam kolejną w zapasie ;)
pokazywałam ją tutaj : KLIK

Soraya - przyspieszacz opalania 
nie robił nic.. nie zauważyłam różnicy w opalaniu.. z nim czy bez niego na jedno wyszło..

Ziaja dwufazowa 
opisywałam ją już nie raz
jej recenzja jest TU

Podkład  z Clinique
opisywałam go TU
dla mnie bomba !

Rival de Loop - koncentrat aloesowy 
beznadzieja jak dla mnie ;) dla was może być to hit
opisałam moje wrażenia na jego temat tutaj : KLIK

Kostka do kąpieli
ładny zapach i nic więcej

Estee Lauder
krem lekki nawilżający
nie zapychał przyjemnie pachniał
wygładzał naszą skórę
nie zostawiał tłustej warstwy
gdyby cena za duże op. mnie nie powalała z pewnością bym go kupiła ;)

Maska sok aloesowy i kwiat pomarańczy 
przyjemnie nawilżała moją skórę
ładny zapach
bardzo gęsta konsystencja
dokładniejsza recenzja już wkrótce

Eveline Cosmetics -  Paznokcie twarde jak diament
jakiejś super poprawy nie zauważyłam :)
używałam jej jako bazy pod lakier w tej roli sprawdziła się bardzo dobrze
koszt niewielki bo ok. 10 zł za buteleczkę
ja jednak szukam czegoś innego..

Top coat (firma nieznana)
dostałam w prezencie...
był genialny ! mega wydajny miałam go od świąt i skończyłam w tamtym tyg. przy używaniu tak co 3-4 dni .. świetnie przedłużał trwałość lakieru


To tyle na dziś :)
Dobrej nocy :)

13 komentarzy:

  1. Jaki ogrom! Jak ja bym chciała coś wkońcu skończyć... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana tymi chyba w myślach czytasz, ja dopiero bede sie wybierac po zakupki twoje narazie zbieram co innego dla ciebie, a powiedz mi tak jak przejrzałaś katalog paese to jaki kolor podkladu by ci pasowal chodzi mi o nur którym sie końca całe numer bo jak masz np 203 to 20 to rodzaj podkladu a 3 to kolor mam nadzieje ze wiesz oco mi chodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok zapisałam, wiesz też chciałam wziaść próbki tego dla facetów ale nie bylo, tez jestem tego ciekawa.

    Nie spiesz sie ja powolutku kompletuje dopiero dzisiaj zalatwilam podelko na paczke xD i teraz moge zbierac. tak na 100 xD ale to tez powoli

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku. Troszkę się tego tobie nazbierało. :D Powodzenia z prawkiem. :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pink są świetne też kiedys uwielbiałam ten zapach.Co do reszty nie miałam okazji jeszcze przetestować :)
    Pozdrawiam i życzę jak najszybciej zdać i zakończyć kurs prawa jazdy bo to męka straszna.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za próbeczki! :* spodziewaj się po niedzieli paczuszki :D
    a podkłady z cliniqua są świetne, ja mam tester mocno nawilżającego i jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że już wypróbowałaś maseczkę z Perfecty, na którą się dzisiaj czaiłam. Ostatecznie jednak z niej zrezygnowałam i wrzuciłam do koszyka 'Słodkie migdały z miodem' - bo wypróbowana, no i kocham ten zapach! Zatem czekam na recenzję tamtej nawilżającej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no rewelacyjne "denka" :) zanim ja coś skończę miną wieki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super denko :D Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń