niedziela, 19 czerwca 2011

Korektor z Virtual

Hej hej :)

dzisiejszy dzień minął mi bardzo dobrze :)
jutro z rana wybieram się na zakupy z przyjaciółką później idę na chwilkę poplotkować do koleżanki która przyjechała na tydz. z Niemiec tutaj do swojej babci i dać jej kilka drobiazgów a po południe spędzę z chłopakiem :)

przygotowałam dla was recenzję korektora marki Virtual :)
dostałam go już dawno dawno temu od April
jej recenzje możecie przeczytać tu : KLIK

z początku był dla mnie za ciemny obecnie gdy troszkę się opaliłam jest ok więc mogłam go przetestować w różnych warunkach :)

  • cena ok. 9-10 zł za 4,8g
  • bardzo wydajny 
  • kremowa konsystencja , dobrze się rozprowadza
  • nie wysusza skóry
  • bardzo ładnie się stapia 
  • bardzo dobrze kryje
  • nie ściera się tak szybko jak niektóre korektory o tej konsystencji,  pozostaje na swoim miejscu przez wiele godzin
  • gdy nałożymy niewielką ilość nie widać go.. jednak łatwo też z nim przesadzić i jest wtedy bardzo widoczny
  • opakowanie zgrabne jak na korektor
  • wypryski kryje ładnie.. na sińce go nie używałam 

9 komentarzy:

  1. Fajny, opakowanie takie mało zachęcające, ale warto wypróbować ;-)Ja na razie mam synergen i miss sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po twojej recenzji uważam, że warto go wypróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę spróbować:)
    Dodałam do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nie przesusza skóry, tak, jak niektóre korektory ;)
    Chętnie upolowałabym najjaśniejszy odcień.

    ________________
    Co do przesyłki, to niestety nadal nie dotarła :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będę szukać korektora dla siebie to możliwe że i taki trafi do mojej kosmetyczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. brzmi ciekawie, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za korektorami w takiej formie

    OdpowiedzUsuń