sobota, 18 czerwca 2011

nowa fryzura, zakupy i paczka

Hej hej ;)
wczoraj byłam na dniach mojego miasta ;) grał zespół Kombi ;)
miło spędziliśmy czas ze znajomymi :) szczególnie posmakowały nam oscypki z grilla ;)
karuzele też były bardzo fajne chociaż kilka siniaków sobie nabiłam na nich :D
rano byłam na zakupach z mamą  :) a później tak spontanicznie zaplanowaliśmy wyjazd na basen dość sporą ekipą ok. 10 osób jechało :) było bardzo fajnie :) po basenie poszliśmy na zapiekankę ;) pierwszy raz jadłam tak dobrą :)

wczoraj też ściełam włosy :) miałam już takie do połowy pleców.. :)
decyzja była z dnia na dzień chociaż początkowo była mowa tylko o wycieniowaniu a z długości nic miało nie ubyć ;) zdanie zmieniłam w dniu ścinania :D
i powiem wam że na początku było mi ich szkoda zwłaszcza w chwili gdy mi je ścięła i widziałam swoje włosy tyle czasu zapuszczane na podłodze ale stwierdziłam że raz się żyje i na lato jak są krótsze to i lepsze ;) chłopak też już się przyzwyczaił więc nie jest źle ;) mi się podoba ;)

wstawiam zdjęcia :) ( włosy jeszcze przed prostowaniem i ułożeniem )
następnym razem ( w lipcu ) bardziej je zetniemy bo teraz się bałam i lepiej będą się układać wtedy :)

moje skromne zakupy ( miesiąc pomału się kończy i fundusze też ;D ) :
i paczka od Dorotie , wygrałam u niej w rozdaniu :)
ucieszyłam się z niej jak nie wiem co :D
wszystko co chciałam przetestować znajdowało się w środku :)
niedługo pojawią się recenzje mydełek z Lush-a ;)

Jutro recenzja korektora marki Virtual
a w pon. gigant projekt DENKO :)

12 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz w takich włoskach :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna fryzurka :)

    Perfecta najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci ładnie w tej fryzurce ;-)
    Paczuszka świetna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fryzurka świetna :) Nie polecam tej henny. Jest beznadziejna i źle się nakłada :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale po co chcesz je układać i prostować? Tak naprawdę wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje do Ciebie ta fryzura. :D
    Gratuluję wygranej. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor włosków. :)
    I oczywiście gratuluje w wygranej. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu sliczna fryzurka! Bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna fryzurka - pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Skróciłaś włosy? ;O
    Jacie ^^ zupełnie inna buźka się zrobiła :)
    Dziękuję także za miły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Napewno włoski masz dłuższe xD

    A te mydełka są śliczne

    OdpowiedzUsuń