wtorek, 14 czerwca 2011

paznokcie , małe zmiany

Witajcie ponownie ;)

jak możecie zauważyć zaczęłam pracować nad blogiem :)
zmieniłam kolorystykę szablonu i czcionkę ;)
niedługo postaram dodać się zakładki i jeszcze ulepszyć kilka innych rzeczy :)

a teraz pokażę wam jak ozdobiłam swoje paznokcie ;)
( przepraszam za umaziane lakierem skórki ale zdjęcie robiłam zaraz po ozdobieniu jak lakier był jeszcze mokry i bałam się żeby nie zniszczyć )
użyłam lakieru *kiwi* opisywałam go tutaj : KLIK
oraz zielonych cyrkonii
w rzeczywistości kolor jest bardziej zielony
( tak jak w poście w którym lakier jest dokładnie opisany )



i małe przypomnienie
do wygrania jest odlewka różu Basic
więcej informacji na temat tego mini rozdania oraz zgłoszenia są w tym poście : KLIK

20 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądają te pazurki :)
    Nie denerwują Cię te odstające cyrkonie ;>?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj musiałaś się napracować przy tych paznokciach ;). Na układanie cyrkonii to ja nie mam nerwów :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to pewnie i tak by się nie udało ;). Pociapałabym wszystko :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, podziwiam. Pamiętam, jak sama przyozdobiłam sobie paznokcie cyrkoniami. Nie dość że wyszło koszmarnie krzywo, to jeszcze kamyczki - jeden po drugim - odpadały mi zawsze przy zapinaniu spodni ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na pazokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbuję i tym razem postaram się być bardziej cierpliwa (i czekać, aż wszystko porządnie (!) pozasycha). Tym bardziej, że nagle całe popołudnia i wieczory wolne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuję ale jestem pewna, że to będzie jakiś dramat ;P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jak następnego dnia po zaschnięciu lakieru przykleić cokolwiek (zazwyczaj te ozdóbki nie posiadają swojego kleju)?

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie. Po prostu nie mogę się na patrzyć. Ja bym tak nie umiała. Mam drobne pytanko. Czy przykleiłaś te cyrkonie na klej, czy do lakieru? Z góry dziękuję i pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie! Jak ktoś ma długie paznokcie to sobie może ozdabiać i różne cuda robić na nich. Ja ze spuszczoną głową znów zaczęłam pić wapno, bo tylko wtedy mogę zapuścić paznokcie. Może jak mi odrosną to coś spsocę na nich :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądają pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj jak ja bym chciała mieć takie paznokcie.
    U mnie na łapkach tragedia :(

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne paznokcie :)
    też mam takie cyrkonie na paznokcie, ale jakoś nie używam...

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wiem jak te, które Ty używasz, ale moje bardzo szybko odpadają, a ja lubię mieć perfekcyjny manicure i denerwują mnie drobne niedoskonałości... chyba, że masz jakiś sposób by nie odpadały już po dniu?

    OdpowiedzUsuń
  15. mozesz mi napisac dokladniej jakich produktów mozesz zrobic mi odsypki:)?

    OdpowiedzUsuń