piątek, 24 czerwca 2011

Puder bambusowy

Hej hej :)

mam dziś dla was recenzje pudru bambusowego z Biochemii Urody 
dostałam go w wymiance z Siulką

tym razem też jest coś dla was ;) ale o tym na samym końcu :)


cena ok 11 zł za 10 g ( 50ml )
jest bardzo bardzo bardzo wydajny
nie bieli, jest transparentny
bardzo dobrze matuje
może lekko wysuszać skórę
zapach ma dość specyficzny ale na twarzy już jest niewyczuwalny
jest troszkę tępy pod względem konsystencji

Dla mnie jest to obecnie nr 1 wśród pudrów jakie mam :) odkąd go dostałam używam codziennie !!!
super matowi moją mieszaną cerę

efekt pokażę wam na moim nosie ;)
I teraz coś dla was :)
przygotowałam dwie odsypki :)
będziecie mogły same zobaczyć jak działa :)

http://kasia-makijaz.blogspot.com/2011/06/puder-bambusowy.html
jest tylko jeden warunek :) musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga  :)

czas macie do 26 czerwca do godz. 22.00


w komentarzu napisz :
1) chcę
2) nick pod jakim mnie obserwujesz
3) adres e-mail

28 komentarzy:

  1. świetnie matuje :)) masz ładny nosek :))

    1) chcę
    2) pola10
    3) pola10@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 1chcę
    2ROKSI
    3roksana.93@wp.pl
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Chcę
    2. DobraDusza
    3. Piatekkatarzyna@interia.eu
    Już od dawna planuję zakup tego pudru, czytałam o nim wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę
    Lady in Purplee
    ladyinpurplee@gmail.com

    faktycznie ładnie matuje, sporo się o nim naczytałam i spodobał mi się ale nie na tyle żeby go w końcu zamówić, więc z chęcią wypróbuje :) A przedłuża jakoś trwałość podkładu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już się nie zgłaszam, bo do odlewki różu dostałam też odsypkę tego pudru. Dziękuję za to bardzo. :D U mnie też się sprawdza bardzo dobrze. I już po ilości jakiej dziś zużyłam na całą twarz stwierdzam, że jest bardzo, bardzo wydajny. ;) Zastanawiam się nad pełnometrażowym opakowaniem. :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. chcę:)
    obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1) chcę
    2) Zofiana
    3) focz@op.pl
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  8. chcę!
    TerazToJaJestemSprite
    lubiejagodzianki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1)Chcę
    2)AW
    3)e-mail wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale świetny produkt, może on mi zmatuje idealnie skórę:D a czy nie zapycha?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow efekt jest niesamowity, ba to mało powiedziane :)

    chcę:D
    yasminella
    yasminella.yasminella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rzecz ;) Akurat ja nie mam potrzeby jak na razie żeby coś matować .
    Zapraszam do mnie .
    2 rozdania!
    obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę, chcę, chcę, chcę !!
    FasOla669
    ola669@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że chcę:) Od dawna chciałam go spróbować.
    Obojetniejaka
    obojetnie_jaka@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzecz ;)

    Sylvia.Fiolunka

    sylvia.fiolunka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. chce..

    Daria's Make-up

    daria19919@onet.eu

    puder ten jest na mojej liście must have :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe :D cieszę się, że Ci podpasował :D Ja również jestem bardzo zadowolona z naszej wymianki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. chce
    kleopatre
    kosmetykowyblog@gmail.com

    Chetnie bym wyprobowala:)

    OdpowiedzUsuń
  19. chcę
    magda12022
    magda12022@gmail.com

    Super pomysł na dzielenie sie próbkami kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja właśnie też dlatego się zastanawiam nad tym produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie zgłaszam się, ponieważ odsypki pewnie właśnie idą przez Polskę (swoją drogą bardzo długo - ech, ta Poczta Polska :c).

    OdpowiedzUsuń
  22. CHCĘ! (oglądałam go ostatnio na ich stronie)
    KiziaMizia
    kiziamizia.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Chcę
    Agaciorka
    agaciorka1993@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń