środa, 1 czerwca 2011

róż l'oreal

Mam dla was dziś jeszcze recenzję różu L'oral True Match :)
nr nie pamiętam a po kolorach na ich stronie ciężko mi coś dobrać.. ja miałam *tester*
wspomniałam o nim tutaj : KLIK
recenzja miała być już dawno ale jakoś zebrać się nie mogłam :)

kilka zdjęć różu :
(róż sama specjalnie rozdrobniłam żeby dokładnie go zużyć.. ciężko było mi pędzlem nabrać resztki przy ściankach )


co sądzę o nim :
  • wydajny 
  • pięknie rozświetla 
  • delikatny ale dobrze napigmentowany mimo to ciężko z nim przedobrzyć co dla początkujących jak najbardziej na +
  • dobrze się rozciera 
  • cena troszkę wysoka ale myślę że warto go kupić jest adekwatna do jakości
  • na twarzy utrzymywał mi się praktycznie cały dzień
  • duża gama kolorów 
  • łatwo nabrać go na pędzel
  • nie pyli
  • nie ma nachalnych drobinek
  • ładnie pachnie
i efekt jaki daje


kiedyś do niego wrócę !

6 komentarzy:

  1. ale mi się spodobał szkoda że nie masz numerka :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie roświetlenie jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie jest poranny makijaz ;p tylko wieczorny ;p robiony po 22

    OdpowiedzUsuń
  4. zn tylko zdjecia robione taka pozna prora :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię różu, ale jak widzę taki efekt to poleciałabym i kupiła go w ciemno.

    OdpowiedzUsuń