wtorek, 14 czerwca 2011

Róż w płynie z Basic + coś dla was

Hej hej :) 

dziś o różu w płynie z limitowanej edycji *Wenedig* firmy Basic
całą kolekcję możecie zobaczyć tu : KLIK

mam też coś dla was ale o tym na samym końcu :)

kilka zdjęć :

  • dostępność : Schlecker, allegro
  • kolor : 01 rose
  • opakowanie : bardzo fajne, lekkie plastikowe, jest wytrzymałe, poręczna i higieniczna pompka dobrze dozująca produkt
  • cena : ok. 8 zł za 13g produktu
  • zapach : taki sobie ale bardzo delikatny i na skórze niewyczuwalny
  • wydajność : bardzo duża .. wystarczy niewiele produktu jest on dobrze napigmentowany
  • konsystencja : rzadka ale zostaje na swoim miejscu.. łatwo się rozsmarowuje 
  • aplikacja : kolor łatwo się rozciera a efekt możemy stopniować wedle własnych upodobań, aplikować produkt można zarówno palcami jak i pędzlem
  • efekt : bardzo fajny naturalny rumieniec idealny dla bladziochów
  • wytrzymałość : cały dzień .. jak rano go nałożę tak jest póki go nie zmyję troszkę może się zetrze po kilku godzinach ale ciągle go widać
  • produkt a nasza skóra : nie zauważyłam żeby jakoś pogorszył stan mojej skóry, nie podkreśla suchych skórek, nie zapycha i nie wysusza naszej skóry
  • inne zastosowanie : jako pomadka
Teraz coś dla was :) 
dziś zrobiłam specjalnie jego odlewkę ;)
ktoś będzie mógł sam przetestować ten róż ;)
zwycięzcę wylosuję z listy osób które pod tym postem wyrażą chęć jego zdobycia :)
jest tylko jeden warunek :) musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga  :)

czas macie do 16 czerwca do godz. 18

w komentarzu napisz :
1) chcę
2) nick pod jakim mnie obserwujesz
3) adres e-mail

Miłego dnia !

18 komentarzy:

  1. Ładny odcień różu, chciałabym go wypróbować, więc :

    1) CHCĘ
    2) Obserwuję pod nickiem Natalia
    3) e-mail takasobie5@gmail.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że Chcę :D
    Lady in Purplee
    ladyinpurplee@gmail.com

    Nie jestem fanką róży dla tego z chęcią wypróbuje, a nuż się do nich przekonam?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę:)
    Obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę:)
    kleopatre
    kosmetykowyblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę :)
    tylkokasia
    kasia-ie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę:)
    monyca
    monyca990@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. DZiękuję - szukam dla siebie różu idealnego.
    Może próbka się przyda :)

    Jaranti
    jaranti@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie byłam ciekawa tego różu, więc z chęcią wypróbuję :)
    Obserwuję jako Paramore, e-mail - pati_17@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę bardzo :)

    Obserwuję jako Przeklęta Beatrycze
    Mail: compera@onet.eu

    Jakiś tydzień temu potłukłam swój róż. Jest w proszku, ale ciągle zdatny do użytku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chcę xD

    Yasminella

    yasminella.yasminella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pewnie , że chcę ;)
    obserwuję jako scarbeq .
    email - scarbeq@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. chcę :)
    obserwuję jako : holidayinhollywood
    e-mail: holidayinhollywood@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Chcę ;)
    FasOla669
    ola669@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten róż, nigdy jeszcze nie miałam różu, więc:
    1. Chcę :D
    2. Agnieszka
    3. aga.adamek.12@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chcę
    pugsilove
    charlottkaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. o a ja mam ten róż, jest uroczy ^^

    OdpowiedzUsuń