poniedziałek, 6 czerwca 2011

Ulubieńcy miesiąca MAJ

Hej :)
dziś ulubieńcy maja :)




13 komentarzy:

  1. Jak się sprawuje baza z Hean?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, chorowałam kiedyś na ten bronzer/rozświetlacz ze Sleek'a. Bazę Hean i krem Nivea też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za piękny pomarańcz na końcu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mnie oczy mylą czy to perfumki z Avonu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też pytam o ten pięknie iskrzący pomarańcz?Zestaw do konturowania mam i również jest moim ulubieńcem:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh suchy szampon... kiedy ja go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. poproszę o recenzję sleeka :) tak myślę nad jego kupnem.. :)

    www.cosmetoholicss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z pomadek nivea uwielbiam miód i mleko jest na prawdę fajna, a jeśli chodzi o resztę to nie testowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmmm.... można liczyć na swatche? a ,może zdjęcie kości policzkowych z użyciem tego duo ze sleek'a ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam się do pytania gdzie kupujesz hean?

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że sleek na pierwszym miejscu ;) Ja zamówiłam 2 paletki i jestem ich bardzo ciekawa ... Jeśli możesz, zrób recenzję Sleeka :)

    http://ordinarilyaboutthelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń