środa, 8 czerwca 2011

włosy i paznokcie

hej hej :)
kupiłam sobie wczoraj szamponetkę ;) i zrobiłam odświeżenie koloru :)
efekt mi się bardzo podoba :)

szamponetka perłowy blond
na głowie
i efekt końcowy


i moje obecne paznokcie ( bardzo bardzo skrócone .. wygodniej mi w takich )

naklejka z limitowanej edycji  Basic
lakier też  ( opisywałam go tutaj : KLIK )
+ matowy top coat Essence
i oto efekt :

jutro postaram się o obiecany swatch zestawu do konturowania ze sleek-a :)
i być może pojawi się recenzja podkładu clinique ;)
niedługo też Projekt Denko :)

13 komentarzy:

  1. śliczny jaśniutki blond ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszedł kolorek, może zrobisz małą recenzję szamponetki? Ja zawsze farby używam a może powinnam czegoś takie spróbować... Mani cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,że nie ma fotki przed farbowaniem:)ale kolrek wyszeł świetny na włoskach i przy okazji pazurki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jaśniutkie włoski :) ja właśnie będę przechodziła z ciemnych na blond ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny kolorek, chciałabym taki ale na moim zrudziałym blondzie pewnie by nie wyszedł :( poza tym boję się kombinować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek świetny :)
    Mam ten lakier do paznokci :) Fajny jest :)
    A mój koktajl to zmiksowane banany z jogurtem i garścią otrębów :) Potem dodaję pokrojone truskawki :) Pychaaa ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na wakacje chcę użyć na moich blond włosach takiej szamponetki, tylko w kolorze płomienny/ognisty rudy (coś w tym stylu, nie pamiętam nazwy ;P). :D Mam nadzieję, że efekt będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemny kolorek na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem że szamponetka dała ci taki rezultat. Rewelacyjny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję dziewczyny :)
    swoje włoski mam bardzo jasne ;) jedyne co się zmieniło to kilka rudo podobnych pasemek :) kolor jak był jasny tak jest dalej :) różnicy w odcieniu nie ma :)

    szamponetka już mi schodzi pomału po 3 myciu w sumie ;) nie trzymają długo i na moich włosach dużego efektu nie ma :)

    cieszę się że podobają się wam moje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń