czwartek, 30 czerwca 2011

Wróciłam ;)

Hej hej :)

nie było mnie tu troszkę ;)
zaległości już nadrobiłam :) 
wyjazd jak najbardziej udany :) 
kilka recenzji napisałam sobie przez ten czas :)

spotkałam się też z Martą ;)
zrobiłam z nią małe zakupy :) pospacerowałyśmy trochę :)
ogólnie bardzo miło spędzony czas ;)
cieszę się że Cie poznałam osobiście :)

kilka rzeczy które kupiłam :)
Marta też wzięła ten puder na próbę ;) akurat był w promocji :)
będziemy testować ;)





jeszcze przed wyjazdem widziałam w Schleckerze z firmy Basic mineralne pudry ( cena 15,99 )
i pędzle kabuki ( cena 9,99 ) jakoś mnie nie skusiły szczególnie..

10 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem Twojego zdania na temat maseczek z Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz chyba trafiłyśmy na ostatni dzień tej promocji :D ja też się cieszę, bo jednak osobiście to co innego niż tak przez kompa :)
    Mnie te pudry mineralne zaciekawiły, jutro porządnie bambusowy przetestuje, dzisiaj go użyłam i ładnie się spisywal, ale potem przyszedł deszcz i koniec :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też za mną ciągle chodzi ten puder do włosów i jakoś się zebrać nie mogę, zawsze coś ważniejszego wypada..;]
    A tę sukieneczkę też przymierzałam, ale wyglądałam w niej..jak w koszuli nocnej ;P Pokaż ją na sobie, jeśli możesz :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy sie udały:) a pudry mineralne są fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Za mną też chodzi ostatnio ten puder do włosów :) więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kabuki wygląda fajnie, jednak nie mam u siebie Schleckera :/ Za to przyspieszacz z Ziaji ma boski zapach! Moje opakowanie jest już na wykończeniu i lubię go tak samo mocno jak przyspieszacz z Daxa. Zaś puder do wlosów kusi mnie i kusi jak trafię na promocję to pewnie go kupię ( tylko nie wiem czy warto bo mam długie włosy).

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś otagowana:) jak mieszkają Twoje kosmetyki ? http://beautywizaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chciałam sobie kupić, ale nie wiedziałam jak się sprawdza, dlatego nie chciałam kupować w ciemno. ;)
    Ale z chęcią poczytam recenzję jego u Ciebie. :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to on dlamnie taki mineralny jak zemnie baletnica.

    Ty mmnie udusisz jak zobaczysz swoja paczke

    OdpowiedzUsuń
  10. bo wszystko bedzie w kartonie ksiazka kosmetyki xD, a i jak cos to sie nie przestrasz bo moze byc tak ze moj luby wysle ja od sibie z pracy

    OdpowiedzUsuń