poniedziałek, 6 czerwca 2011

wymienie się

Witajcie ponownie :)

chciałam chętnym osobom zaproponować wymiankę ;)

mam dwie rzeczy do oddania wzamian za inne kosmetyki :)
obie nowe 
nieużywane !

krem z biotherm-u miałam 15 ml nie przypasował mojej skórze więc słoiczek 50 ml chętnie wymienię
myślę że warto chociaż żeby go wypróbować..
moja mam go sobie chwali ale ma jeszcze praktycznie cały swój :)

a balsam z Avon-u kupiłam niedawno a dostałam inny i tamten otworzyłam a szkoda żeby ten z Avonu stał i się marnował..
tamtego tak szybko nie zużyję bo mało się opalam ..


chętni niech piszą w komentarzach albo zapraszam na maila : kaska1216@wp.pl

Dobrej nocki :)

6 komentarzy:

  1. ja chętnie ten Biotherm tylko za co byś go chciała?

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam z niecierpliwością na recenzję sleeka :) Pozdrawiam:)

    http://ordinarilyaboutthelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. krem z biotherm idzie w świat ;) a balsam z Avonu czeka dalej na nowego właściciela :)

    OdpowiedzUsuń
  4. balsam też pójdzie w świat ;)

    OdpowiedzUsuń