poniedziałek, 20 czerwca 2011

zakupy i nowość z Bell

Hej hej ;)
dziś miał być projekt denko :)
niestety cały dzień byłam poza domem i nic nie przygotowałam :)
byłam dziś na dość sporych zakupach :)
oto co kupiłam :)

Bell wypuściło też na rynek nowość ;)
lakiery przepuszczające powietrze ;) zastanawiam się nad nimi chyba kupię jeden na próbę bo mogą okazać się bardzo fajne ;)

przy okazji ;D
tak wyglądają moje ułożone włoski.. uważam że o wiele lepiej ;d
jutro może poeksperymentuje z loczkami :D

13 komentarzy:

  1. także mam ta mgiełke , wyglądasz na fotkach zjawiskowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna jesteś blondyneczko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh... Widzę moją miłość.
    To zupka borowikowa. :D Uwielbiam ja. ;)
    Ślicznie Ci w ułożonych, ale nie ułożone też są według mnie ok. Nie mogę się doczekać zobaczenia Ciebie w loczkach. :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygladasz w nowych włoskach :)
    Fajne zakupy ! :)
    Zapach tej wody toaletowe jest bardzo ładny kiedys sobie moze ją kupie jak narazie to nie mieszcza mi sie juz na półeczce :P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz:)

    lidzia007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz b.ładnie.
    Kolorki tych lakierów nawet fajne.
    Pozdrawim i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. a to z lirene to samoopalacz? :)

    piękny kolor włosow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisz coś więcej na temat tego Lirene :)

    śliczna fryzurka, bardzo Ci w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie oczywiście najbardziej ciekawi maseczka :) Co to za cudo?

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kochana włoski masz chyba troszkę dłuższe, ale hmm fryzurka podobna xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Vifon - chociaż tych zupek nie powinnam jeść.

    A włoski masz cudowne, po ułożeniu wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. A lakiery z Bell wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń