piątek, 24 czerwca 2011

zakupy i paznokcie

Hej hej :)
wczoraj bylam nad wodą :) ogólnie bardzo miło dzień mi zleciał :)

dziś troszkę posprzątam :) a później widzę się ze skarbem :)

planuję w następnym tyg. kolejny wyjazd do Wrocka :) na 2-3 dni do cioci :)
na jakieś zakupy też pewnie pójdę ;)

teraz pokażę co kupiłam ostatnio we wro :)
może upatrzycie coś dla siebie ;)

warto iść do Sephory :)
bierzemy 3 rzeczy a płacimy za 2 ;)
ja skorzystałam :)

1. perfumy których szukałam od 3 miesięcy i znalazłam w TK Maxx-ie za 80 zł butelka 75 ml
kocham je od pierwszego powąchania ;)

2. odebrałam torbę z Yves Rocher wzięłam też sobie maskę peel off oczyszczającą i żel do mycia z limitowanej edycji ..pachnie bosko ;)
dostałam też książeczkę z bonami ważnymi przez całe wakacje ;) z jakiejś promocji na pewno skorzystam :)

3. Sephora.. :D
2x naklejki ( panterka i kwiaty ) jedne miałam za darmo :)
krem do twarzy :)
obok 2 próbki które dostałam :)

Podsumowując ;D przepuściłam wszystko co miałam do dyspozycji :D 
wróciłam z 15 zł na koncie ;d co lepsza wydałam moje kieszonkowe na lipiec ;d
będę musiała ładnie się uśmiechnąć do tatusia jeszcze ;d co by doładował mą kieszeń ;D

Prócz zakupów żadnych innych plusów mojego wyjazdu nie było. ;/
wróciłam bardzo zdenerwowana.. i doszłam do wniosku.. nigdy więcej z tymi znajomymi nigdzie nie jade !!!!

teraz moje paznokcie ;)
te miałam cały ten tydz. aż do dziś

a takie zrobiłam dziś ;)
frencz + naklejki z Sephory ;)

8 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda ta panterka:D chętnie bym ją przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj koniecznie znać jak się spisują te naklejki z Sephory, mani cudny! A raczej oba :D
    Co do kasy to też tak mam ;) Później mój chłopak musi mnie dokarmiać bo przepuszczam za dużo na kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zakupy. Ten frencz bardzo ładnie się komponuje z tą panterką. Daj znać czy te naklejki są ok. ;) 1 mani też wygląda super. Kocham pękacze. A z pieniędzmi mam tak samo.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na :
    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuuudowne te paznokcie Ci wyszły :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Panterka na paznokciach rewelacja :)!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć takie paznokcie. I nie chodzi nawet o zapuszczanie, bo taką długość potrafię 'osiągnąć'. Nie umiem natomiast nadać paznokciom takiego ładnego, migdałowatego kształtu - cokolwiek bym zrobiła, zawsze są kwadratowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te panterkowe pazurki wogóle nalepki fajnie wyglądają, hmmm już widze oczami wyobraźni panterkowy mani xD beżowe nude pazurki i na jednym naklejka xD

    Ale musiałam teraz sciąć paznokcie

    OdpowiedzUsuń