czwartek, 9 czerwca 2011

zakupy, paczka, swatch zestawu do konturowania

Hej hej :)
wedle obietnicy dziś swatch zestawu do konturowania z firmy sleek :)
na buzi pokażę jak wygląda podczas recenzji :)


zakupy
wymarzona torba.. już od dawna szukałam takiej ;) od razu mi się spodobała jak zobaczyłam :)
chciałam koniecznie w tym kształcie czarną i z zatrzaskiem :) cena nawet nie była przeszkodą :) chociaż za średniej wielkości torbę uważam że powinna być jednak niższa :)
i pozostałe bardzo skromne ;)
Przyszedł czas na najlepsze ;) czyli na paczuszkę od Siulki :)
adres jej bloga : KLIK
zapraszam was do niej ;) ma świetne recenzje i nie tylko !!!
wymiana była niezwykle szybka :)
zaskoczyłaś mnie ilością rzeczy w środku :) a paczuszka wydawała się taka malutka :)
dostałam odlewki bb kremów :) i minerałki oraz puder bambusowy i mnóstwo próbek, gratisów :)
jestem prze szczęśliwa i testowanie rozpoczęłam :)
jeszcze raz bardzo dziękuję ;*
mam nadzieję że moja też ci się spodoba :)

jutro recenzja podkładu Clinique ;)

10 komentarzy:

  1. Świetny ten zestaw do konturowania i inne rzeczy też super:) Torebka rzeczywiscie ladna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw do konturowania mi sie spodobal!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam podobną torebkę z Pretty Girl, faktycznie nieźle się prezentuje ten zestaw do konturowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba aż mi się spodobała :) zestawy i paczka też świetne aby zazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna ta twoje torebka. :D Już się nie mogę doczekać recenzji paletki do konturowania. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to na tego sleeka sie napatrzec nie moge xD

    Torebka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka czarna a wygląda tak słodko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że doszło tak szybko :D. Ja pewnie jutro dostanę kremik ;), będę wypatrywać pana listonosza :D.
    Nic się nie wysypało? Starałam się pozabezpieczać co się dało ;) Próbowałaś już czegoś? Coś podpasowało? :D Ciekawa jestem jak się spodobały BB kremy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się nad kupnem zestawu ze Sleeka :)
    Wygląda bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń