wtorek, 19 lipca 2011

Got2b - Puder unoszący włosy u nasady

Hej hej :)
dziś recenzja pudru unoszącego włosy u nasady firmy schwarzkopf, Got2b , Powder'ful Volumizing Styling Powder

kupiłam go jakiś czas temu będąc we wrocławiu :)
kupiła go też Marta i mam nadzieję że napisze niedługo swoją recenzję :)

te recenzje mogą być bardzo różne ponieważ ja mam obecnie krótkie włosy i nie wiem jak sprawdzi się na długich :)

używałam go z początku gdy miałam dłuższe włosy sprawdzał się średnio więc odłożyłam go na półkę .. teraz gdy ścięłam włosy postanowiłam znów go spróbować ii.. efekt mam taki jakiego oczekuję !
troszkę zdjęć pudru na początek



kilka słów o nim

pojemność : 10 g
cena : w promocji koło 14-15 zł ( tyle ja płaciłam ) ceny regularnej nie znam
konsystencja : bardzo drobno zmielony proszek,  miałki
wydajność : przy codziennym używaniu ( tak jak ja to robię ) średnio wydajny

Daje objętość na moich włosach jakiej oczekuję.. nie muszę ich tapirować przez co ich nie niszczę.. on sam w sobie też ich nie wysusza.. nie robi im nic złego.. Usztywnia włosy u nasady szczególnie teraz gdy mam krótkie czuć to.. efekt utrzymuje się bardzo bardzo długo .. wystarczy że je troszkę roztrzepię? nie wiem jak wam to wytłumaczyć.. ręce troszkę się kleją po jego użyciu przy nakładaniu go na włosy tez to czuć.. dziwne zjawisko ale mi nie przeszkadza..

dla mnie jest on dużym ułatwieniem w porannej stylizacji i w dodatku nie niszczę włosów.. kupię jeszcze z pewnością ale czekam na promocje :)

użyłam tej ilości pudru co jest wyżej na zdjęciu na dłoni.. gdybym użyła więcej efekt byłby jeszcze lepszy ale nie widzę sensu bo tak mi się podoba.. grunt że włosy nie są oklapnięte i takie ulizane..


15 komentarzy:

  1. Fanie, fajnie :) Już od jakiegoś czasu się na niego czaję. Śliczny kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam ten puder i uwazam ze jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszę ;) Na razie go użyłam ze trzy razy, ale teraz będę częściej więc lepiej się z nim zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy długich włosach puder też się świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chciałam go kupić w promocji i zrezygnowałam Teraz żałuję, bo kosztuje ok 12 zł, a ma bardzo dobre recenzje. :(


    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam go za każdym razem, kiedy jestem w drogerii i zawsze się waham :) Ale muszę w końcu spróbować, ma pozytywne opinie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt fajny. Też się nad nim zastanawiam:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt, ale nie wiem czy u mnie, przy włosach średniej długości by się sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie na moich dlugich wlosach nie bedzie zadnego efektu :(


    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś oTAGowana! :) http://halloyellow.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże jaka ja jestem genialna zobaczyłam zdjecie podpisane w trakcie nie zauważyłam napisu i zaczełam się zastanawiać oco chodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  12. a ciekawy ten puder, chociaż nie wiem czy nie obciąży mi włosów tak jak wszystkie cudeńka :(

    OdpowiedzUsuń